Skip to main content
Menu

Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της ελεγχόμενης στάθμευσης

Σήμερα στο δημαρχείο, ενάντια στην εφαρμογή του συστήματος στο Ε’ δημοτικό διαμέρισμα

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της εφαρμογής του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στην ανατολική Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στο Ε’ δημοτικό διαμέρισμα, θα γίνεις σήμερα, Δευτέρα 15 Απριλίου, το απόγευμα. Συγκεκριμένα, η διαμαρτυρία έχει προγραμματιστεί να γίνει στις 19:00 μπροστά από το δημαρχιακό μέγαρο Θεσσαλονίκης.

Ομάδα πολιτών, μέσω facebook, απευθύνει κάλεσμα για συμμετοχή στη διαμαρτυρία. Μεταξύ άλλων στη σχετική ανακοίνωσή τους, αναφέρουν ότι «κατόπιν απαιτήσεων συμπολιτών μας του Ε' διαμερίσματος γίνεται αυτό το κάλεσμα για τις 15 Απριλίου 19.00 μ.μ έξω από το Δημαρχιακό Μέγαρο.  Παρακαλώ πολύ αν ανήκετε στην ίδια κατηγορία, όπως για παράδειγμα το Γ', Δ' διαμέρισμα κλπ Δήμου Θεσσαλονίκης, θα ήταν σπουδαίο να συμμετάσχετε σε αυτή την εκδήλωση. Αφορά το αδιαπραγμάτευτο  δικαίωμά σας να μπορείτε να παρκάρετε στη γειτονιά σας. Αν λοιπόν κι εσείς καλείστε να βγάλετε την περίφημη αυτή κάρτα, πρέπει να είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι».

Σημειώνεται ότι η Ε’ Δημοτική Κοινότητα είναι η μεγαλύτερη του δήμου Θεσσαλονίκης, καθώς αποτελεί περίπου το 40% αυτού. Περιλαμβάνει το θαλάσσιο μέτωπο (νέα παραλία) από το Δημαρχείο και οριοθετείται από τις οδούς: Έντισον, Καυταντζόγλου, Κων. Καραμανλή (πρώην Νέα Εγνατία), Αλεξ. Παπαναστασίου, Κανάρη, Αναξιμένους, Αναξιμάνδρου, Νίκης, Περιφερειακή τάφρος, Αργοναυτών, Θεμ.Σοφούλη, Ρουσσίδου, Μητρ. Κυδωνίων, Βασ. Όλγας, Αιγαίου, Κηφισίας.

Διαβάστε τι αναφέρουν. 

Διαμαρτυρία για την ΚΑΡΤΑ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ στο Ε΄ δημοτικό διαμέρισμα, έξω από το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, Δευτέρα 15 Απριλίου στις 19:00.

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ σαν ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ Κ. ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΑΠΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΨΗΦΙΣΑΝ ΣΤΟ ΠΟΔΙ !!!!

Η σύμβαση μεταξύ του δήμου Θεσσαλονίκης και της Ιδιωτικής εταιρείας διαχείρισης προβλέπει έσοδα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Ως εδώ είμαστε εντάξει. Όμως στην τελική θα επιβαρύνουν τους δημότες του δήμου Θεσσαλονίκης.

Πώς θα γίνει άραγε αυτό ;

1) Πρόστιμα της τάξεως 40 ευρώ σε όσους δεν έχουν κάρτα στάθμευσης παρότι ζούνε και εργάζονται στο Ε’ Δημοτικό διαμέρισμα.

2) Χρέωση 1,70 ευρώ για κάθε ώρα στάθμευσης τη στιγμή που στην Αθήνα είναι 1 ευρώ η πρώτη ώρα.

3) Το μέγιστο όριο που μπορείς να μείνεις είναι 4 ώρες.

Αν δουλεύεις 8ωρο ,πέρα από το άγχος της δουλειάς θα έχεις ακόμα ένα. Αν φυσικά κάνεις το λάθος να έρχεσαι από τη δυτική Θεσσαλονίκη για να δουλέψεις στη Βασιλίσσης Όλγας, για παράδειγμα ,θα πρέπει να πάρεις και το αυτοκίνητο σου αν τελειώνεις βάρδια μετά τις 01.00 μετά τα μεσάνυχτα ή και πιο αργά . Σας το αναφέρω γιατί μια κυρία με ρωτούσε τι θα κάνει και πως θα ζήσει τα παιδιά της αν πρέπει να πληρώνει το 1,70 την ώρα.

4) Σημειώνουμε ξανά, προς υπενθύμιση ότι αυστηρά 1 μόνο αυτοκίνητο για κάθε διαμέρισμα, ο οποίος θα είναι κάτοχος και οδηγός του αυτοκινήτου αυστηρά και θα δικαιούται την κάρτα. Οι άλλοι, σύζυγος, παιδιά είναι ξένοι στο ίδιο τους το σπίτι ,τη γειτονιά. Αν δεν μπορεί να οδηγήσει ο κάτοχος του αυτοκινήτου ή το δίπλωμά του έχει λήξει λόγω μη ανανέωσης ή κάποιας πάθηση… τότε κακό του κεφαλιού τους. Το αυτοκίνητο να το πάνε σε άλλες… πολιτείες!

Άλλο ένα όμορφο… αν είσαι πολίτης κάποιου κράτους της ευρωπαϊκής κοινότητας και τυγχάνει να εργάζεσαι ή να διαμένεις στη Θεσσαλονίκη και η εταιρεία σου ή εσύ ο ίδιος έχεις αυτοκίνητο με πινακίδες Ιταλικές, Γαλλικές, Βελγικές κλπ Ευρωπαϊκές, ε λοιπόν εμείς εδώ, οι δικοί μας του Δημοτικού Συμβουλίου και ο κ. Δήμαρχος Μπουτάρης παραβλέπουμε το Ευρωπαϊκό δίκαιο και τους νόμους του περί ελεύθερης εργασίας, περί ελεύθερης μεταφοράς προσώπων και πραγμάτων σε χώρες της ευρωπαϊκής κοινότητας.
Κάποιος ας τους μιλήσει για 5 βασικά πράγματα που πρέπει να ξέρουνε πάνω στην Ευρωπαϊκή πραγματικότητα και Νομοθεσία.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

5) Όσο για τα μαγαζιά, ακόμα κι αν σου ανήκει το μαγαζί είσαι παρείσακτος. Καλύτερα πήγαινε αλλού ή βάλε λουκέτο γιατί αργά ή γρήγορα οι πελάτες σου θα αναζητήσουν πιο εύκολα σημεία π.χ μεγάλα εμπορικά κέντρα Επόμενο σχέδιο; Ποιος ξέρει. Ίσως.


Η ΣΥΜΒΑΣΗ

Προβλέπει ότι το 50,5% θα το πάρει ο δήμος Θεσσαλονίκης και το υπόλοιπο 49,5% θα το πάρει η ιδιωτική εταιρεία.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ όμως το θέμα μας δεν είναι η σύμπραξη με την ιδιωτική εταιρεία αλλά οι όροι της σύμβασης.

Ο διάολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.

Στο 50,5 % που θεωρητικά θα πάρει ο δήμος θεωρώ ότι δεν έχουν συνυπολογιστεί τα έξοδα για τη μισθοδοσία των 130 δημοτικών αστυνομικών για τα δημοτικά διαμερίσματα Α, Γ και Ε που θα απασχοληθούν με αυτό και μόνο το κομμάτι συν τα έξοδα κινήσεως (αυτοκίνητα, βενζίνες κλπ). Επίσης στο τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών που θα πάρει από τον ιδιώτη, το ΦΠΑ 24% θα το πληρώσει ο ΔΗΜΟΣ. Νομίζω λοιπόν αθροίζοντας τα παραπάνω με το δεδομένο ότι η σύμβαση θα ισχύει 5 χρόνια πληρώνοντας τους μισθούς των δημοτικών αστυνομικών και το ΦΠΑ στο τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών, θα υπάρξει έλλειμμα το οποίο λόγω της συγκεκριμένης σύμβασης θα πρέπει να το καλύψει ο Δήμος προς τον ιδιώτη. Επίσης επιπρόσθετο έλλειμμα θα προκύψει εάν και εφόσον δεν γίνουν κάθε στιγμή και λεπτό οι δημοτικοί αστυνομικοί κυνηγοί του χαμένου θησαυρού!

ΚΑΙ ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ γιατί θα υπάρξει έλλειμμα άραγε;

Μα ο προϋπολογισμός του συγκεκριμένου project δεν πιστεύω ότι βγαίνει. Όσο ανελέητα και να γράφει και να μοιράζει πρόστιμα η δημοτική αστυνομία, το σχέδιο δεν είναι οικονομικά βιώσιμο για το Δήμο.

Θα πρέπει όμως να ξέρουμε ότι οι όροι μέσα στη σύμβαση δεν είναι προς το όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Επίσης θα δημιουργήσει και κοινωνικά προβλήματα. Το μέτρο αυτό για το Ε’ Δημοτικό διαμέρισμα να καταργηθεί ή μέχρι να επανεξετασθεί εκ νέου και μέχρι να ληφθεί υπόψιν σοβαρά το τι θα επιφέρει στην Δημοτική κοινωνία μας.

Προσθέτω ακόμα ότι δημοτικά παρκινγκ δεν έχουμε ώστε να υποστηριχτεί αυτό το σχέδιο,τώρα τουλάχιστον.

Υπάρχουν όμως σημεία όπου μπορούνε να γίνουνε. Αρκεί να το θέλουνε. Καθένας μας που ξέρει τη γειτονιά του μπορεί να σκεφτεί και να βοηθήσει σε αυτό. Το Ε’ Διαμέρισμα αριθμεί 151.000 κατοίκους περίπου με 65.000 αυτοκίνητα κατά προσέγγιση βέβαια.

ΠΕΙΤΕ ΑΛΗΘΕΙΑ πόσο χαρούμενος πρέπει να αισθάνεται αυτός που πήρε ανά χείρας την πολυπόθητη κάρτα αφού οι προβλεπόμενες θέσεις σύμφωνα με το έγγραφο τους είναι 3.243 θέσεις ?

Και ως συνήθως θα φταίει ΟΧΙ ο κ. Μπουτάρης που το δέχτηκε και το Δημοτικό Συμβούλιο που το ψήφισε… ΑΛΛΑ ο επόμενος Δήμαρχος ο οποίος θα κληθεί να διαπραγματευτεί και να μπλεχτεί σε δικαστικούς αγώνες με την ιδιωτική εταιρεία της σύμβασης γιατί…

ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ ΔΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ και ΘΑ ΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ

Υ.Γ. Κατόπιν απαιτήσεων συμπολιτών μας του Ε' διαμερίσματος γίνεται αυτό το κάλεσμα για τις 15 Απριλίου 19.00 μ.μ έξω από το Δημαρχιακό Μέγαρο. Παρακαλώ πολύ αν ανήκετε στην ίδια κατηγορία, όπως για παράδειγμα το Γ', Δ' διαμέρισμα κλπ Δήμου Θεσσαλονίκης, θα ήταν σπουδαίο να συμμετάσχετε σε αυτή την εκδήλωση. Αφορά το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμά σας να μπορείτε να παρκάρετε στη γειτονιά σας. Αν λοιπόν κι εσείς καλείστε να βγάλετε την περίφημη αυτή κάρτα, πρέπει να είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι.

Σας περιμένουμε ΟΛΟΥΣ.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ!

Για να δείτε το σχετικό event στο facebook, πατήστε εδώ.

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Πρωτιά δήμου Βόλβης σε απινιδωτές 24ωρης ετοιμότητας
Έχει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα πανελλαδικά με απινιδωτές 24ωρης ετοιμότητας, αλλά και εκπαιδευμένους πολίτες για την παροχή πρώτων βοηθειών
Θεσσαλονίκη: Πρωτιά δήμου Βόλβης σε απινιδωτές 24ωρης ετοιμότητας
Ανάγκη για άμεση απομάκρυνση αμιαντούχων στο Μάτι
Τι αναφέρειε μελέτη του ΑΠΘ για την περιβαλλοντικής επιβάρυνση στην περιοχή αλλά και για τις επιπτώσεις στην υγεία των κατοίκων από τη φονική πυρκαγιά
Ανάγκη για άμεση απομάκρυνση αμιαντούχων στο Μάτι