Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Το «όχι» του Σπύρου Βούγια για νέος πρόεδρος ΟΑΣΘ

Τι αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook

Μετά την εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας αναμένεται στις επόμενες ημέρες αλλαγή στην διοίκηση του «αποιδιωτικοποιημένου» ΟΑΣΘ, καθώς κλείνει ο κύκλος της διοίκησης Στέλιου Παππά, ο οποίος διορίστηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τον πρώην υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη.

Η ΝΔ και ο νέος υπουργός Υποδομών, Κ. Καραμανλής, βρίσκονται ήδη σε αναζήτηση του νέου προέδρου με τον Σπύρο Βούγια να έχει ακουστεί για την εν λόγω θέση, με τον ίδιο ωστόσο να αρνείται το συγκεκριμένο πόστο.

Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook «Δεν με ενδιαφέρει η θέση του προέδρου του ΟΑΣΘ και έχω ενημερώσει σχετικά αυτούς που μου μετέφεραν την τιμητική πρόταση».

Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση του Σπύρου Βούγια.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΑΣΘ: ΜΙΑ ΑΡΝΗΣΗ, ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ

Αφού θυμίσω πως παλαιότερα άρθρα μου έγκαιρα προέβλεψαν την κατάρρευση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης λόγω της βίαιης και οπισθοδρομικής κρατικοποίησης του κ. Σπίρτζη, θα ήθελα να διευκρινίσω (επειδή επιμένει ως "διαρροή"), πως δεν με ενδιαφέρει η θέση του προέδρου του ΟΑΣΘ και έχω ενημερώσει σχετικά αυτούς που μου μετέφεραν την τιμητική πρόταση.

Πιστεύω πως το κρίσιμο πρόβλημα της αναδιοργάνωσης του Οργανισμού απαιτεί αρχικά ξεκάθαρη και ολοκληρωμένη στρατηγική από τον νέο υπουργό για το μέλλον των μέσων μαζικής μεταφοράς της πόλης (μετρό και λεωφορεία σε συνέργεια και, δευτερευόντως, τραμ και θαλάσσια συγκοινωνία). Αυτή η στρατηγική πρέπει να περιλαμβάνει,κατά τη γνώμη μου και τον οδικό χάρτη για τον διεθνή ανοιχτό διαγωνισμό (σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή οδηγία 1370) για την παροχή του μεταφορικού έργου σε όλο το ΠΣΘ, καθώς και τον πιο ενεργό ρόλο του παροπλισμένου σήμερα ΟΣΕΘ, που θα δρομολογήσει αυτές τις περίπλοκες διαδικασίες. Ο ΟΣΕΘ (πρώην ΣΑΣΘ), ψηφίστηκε από το 2001 ακριβώς γι' αυτό το σκοπό, μαζί με την προβλεπόμενη τότε συναινετική λήξη της συμφωνίας με τον ΟΑΣΘ το 2009 (ήμουν υφυπουργός και τα θυμάμαι).

Απαιτείται, βεβαίως, ομαλή ολοκλήρωση της οικονομικής εκκρεμότητας και λήξη της σχέσης με τους παλαιούς μετόχους, ώστε να μην επιστρέψουμε στο κρατικοδίαιτο παρελθόν. Σ' αυτό θα βοηθήσει και η υπό διενέργεια εκκαθάριση, που θα ολοκληρωθεί σε λίγους μήνες.

Μέχρι να γίνουν όμως όλα αυτά, χρειάζεται επείγουσα ανάταξη των υποβαθμισμένων υπηρεσιών των σημερινών λεωφορειακών γραμμών, που έχουν οδηγήσει σε απόγνωση τους ταλαίπωρους επιβάτες.

Με δεδομένο πως όλες οι αποφάσεις πρέπει να ληφθούν "εν λειτουργία" (χωρίς να υπάρχει κενό δρομολογίων ούτε μια ημέρα), η προσφορότερη ρεαλιστική δυνατότητα είναι η βραχυχρόνια μίσθωση 150 περίπου, λεωφορείων, που θα προστεθούν στα 250 που είναι σήμερα αξιόμαχα, ώστε από τον Σεπτέμβριο που θα επιστρέψουν οι Θεσσαλονικείς να αντιληφθούν αμέσως, με 400 λεωφορεία στο δρόμο) ότι ξεκίνησε μια σοβαρή προσπάθεια βελτίωσης των αστικών συγκοινωνιών.

Εύχομαι καλή δύναμη και επιτυχία σ' αυτόν (ή , καλύτερα, σ' αυτούς) που θα αναλάβουν αυτή την κρίσιμη αποστολή. Από την πλευρά μου, όπως πάντα, θα είμαι δίπλα τους με τη γνώμη και τις απόψεις μου αλλά και ως δημοτικός σύμβουλος, ενδεχομένως με κάποιον ειδικό ρόλο για τα θέματα αυτά, που αφορούν στην ανθεκτικότητα και τη βιώσιμη κινητικότητα, τελικά στην ίδια τη ζωή, τη δική μας και, κυρίως, των παιδιών μας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

elaiolado
«Τέλεια καταιγίδα» για ελαιολάδο - Προειδοποιεί ο μεγαλύτερος παραγωγός στον κόσμο
Καύσωνες, υψηλά επιτόκια και πληθωρισμός συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα που ωθεί στα ύψη τις τιμές
«Τέλεια καταιγίδα» για ελαιολάδο - Προειδοποιεί ο μεγαλύτερος παραγωγός στον κόσμο