Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Στις φλόγες ακόμη ένα βαγόνι του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Το βαγόνι κάηκε ολοσχερώς, χωρίς να κινδυνεύσει όμως κανείς

Φωτιά ξέσπασε χτες το βράδυ σε ακόμη ένα βαγόνι του ΟΣΕ στην περιοχή του Κορδελιού.

Συγκεκριμένα η φωτιά ξεκίνησε περίπου στις 23:30 σε βαγόνι που δεν χρησιμοποιείται πλέον από τον ΟΣΕ, και βρισκόταν παροπλισμένο στην περιοχή του Κορδελιού, στην οδό Γεννηματά.

Αν και στο σημείο έφτασαν άμεσα δύο οχήματα της Πυροσβεστικής με 10 πυροσβέστες, το βαγόνι κάηκε ολοσχερώς, χωρίς ωστόσο να κινδυνεύσει ευτυχώς κανείς.

Τα αίτια της πυρκαγιάς είναι ακόμα άγνωστα και διερευνώνται από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

* Φωτογραφία αρχείου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου: «Δεν τελείωσα με τον καρκίνο αλλά οδεύω προς τα εκεί»
«Επέστρεψα στα καθήκοντά μου», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Σινάνης – Τι είπε για το πώς πηγαίνουν οι θεραπείες του
Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου: «Δεν τελείωσα με τον καρκίνο αλλά οδεύω προς τα εκεί»
Βανδάλισαν το Seatrac για να μπαίνουν ΑμεΑ στη θάλασσα σε παραλία στη Θεσσαλονίκη
Άγνωστοι προκάλεσαν φθορές στον εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να καταστεί προσωρινά αδύνατη η χρήση του από άτομα με αναπηρία
Βανδάλισαν το Seatrac για να μπαίνουν ΑμεΑ στη θάλασσα σε παραλία στη Θεσσαλονίκη