Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Κώστας Καραμανλής: Χωρίς διόδια το Fly - Over στη Θεσσαλονίκη

Με σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου φορέα θα γίνει το έργο, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Την πεποίθηση ότι η Fly Over θα είναι έτοιμη σε τρία χρόνια εξέφρασε με δηλώσεις του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι στο δρόμο αυτό δεν θα υπάρχουν διόδια.

Αναλυτικά, σε δηλώσεις που έκανε στο ραδιοφωνικό σταθμό «Ράδιο Θεσσαλονίκη», ο κ. Καραμανλής είπε ότι το έργο είναι έτοιμο να δημοπρατηθεί και υπάρχει χρηματοδότηση, ενώ σημείωσε ότι μέχρι το τέλος του 2021 αναμένεται να βγει ο ανάδοχος και σε τρία χρόνια θα υπάρχει δρόμος. Παράλληλα ο υπουργός υπογράμμισε ότι δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις καθώς τα χρονοδιαγράμματα είναι «σφιχτά». Όπως είπε, το έργο θα γίνει με ΣΔΙΤ δηλαδή θα κατασκευαστεί με σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου φορέα.

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι δεν θα υπάρχουν διόδια ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με τις αντιδράσεις και τις ενδεχόμενες προσφυγές λόγω του Σέιχ Σου τόνισε ότι δεν θα υπάρχουν περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις, υπογραμμίζοντας ότι θα γίνουν και δύο πεζογέφυρες για πρόσβαση των πολιτών στο δάσος ενώ θα γίνουν και οι απαραίτητες αναδασώσεις. «Αυτή η μιζέρια να κολλάει ότι είναι να γίνει ειδικά στη Θεσσαλονίκη πρέπει να τελειώσει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

 

Για τον ΟΑΣΘ και το μετρό

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στα σχέδια του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη. Έκανε αναφορά στα ΚΤΕΛ, στο λίζινγκ ενώ είπε επίσης ότι μέσα στο Σεπτέμβριο θα γίνει ο διαγωνισμός για νέα λεωφορεία. Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, μέχρι το τέλος του έτους στη Θεσσαλονίκη θα κυκλοφορούν 550 λεωφορεία όσα είχαμε δηλαδή και το 2014.

Παράλληλα τάχθηκε ανοιχτά κατά της κρατικοποίησης που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση. «Ποτέ δεν έχουμε αποκλείσει ότι μπορεί ένας ιδιώτης να συμμετέχει στο συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε παράλληλα.

Αναφορικά με το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο υπουργός τόνισε πως «το ζήτημα δεν είναι αν θα κάνουμε την επέκταση αλλά πόσο γρήγορα θα την κάνουμε. Το ζήτημα μας δεν είναι η χρηματοδότηση. Είναι να κινηθούμε γρήγορα και να μην μπούμε σε μια μιζέρια προσφυγών». Παράλληλα είπε πως «πρέπει η Θεσσαλονίκη να συνδεθεί με σιδηρόδρομο είτε υπόγειο είτε επίγειο στο αεροδρόμιο και εμείς έχουμε συνεχίσει και τον προγραμματισμό για τις επεκτάσεις στις δυτικές και υποβαθμισμένες περιοχές της Θεσσαλονίκης».

Πηγή: rthess.gr 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ