Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Πέθανε μέσα σε Αστυνομικό Τμήμα - Είχε πάει για ταυτότητα

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Αισθάνθηκε αδιαθεσία και έπεσε κάτω

Ένας ηλικιωμένος άνδρας που είχε πάει σε Τμήμα της Θεσσαλονίκης για να βγάλει ταυτότητα αισθάνθηκε αδιαθεσία και κατέληξε σήμερα (27/7) το μεσημέρι Δευτέρας. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 74χρονος είχε μεταβεί στο τμήμα Ασφαλείας Λευκού Πύργου συνοδεία Κοινωνικού Λειτουργού για έκδοση ταυτότητας.

Ωστόσο, αισθάνθηκε αδιαθεσία, έπεσε κάτω και τελικώς κατέληξε.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Βόμβα» από Κωνσταντέλια: Σταματάει από την Εθνική Ελλάδας – Για ποιους λόγους
Ανακοίνωσε με story στο Instagram πως δεν θα είναι διαθέσιμος για τους αγώνες της Εθνικής Ελλάδας το προσεχές διάστημα
«Βόμβα» από Κωνσταντέλια: Σταματάει από την Εθνική Ελλάδας – Για ποιους λόγους
Θεσσαλονίκη: Ανησυχία για την αξιοποίηση της ΔΕΘ – «Λίγο πράσινο και τεράστια κτίρια»
Φόβους ότι θα υλοποιηθεί ο αρχικός σχεδιασμός εξέφρασε σε συνέντευξη Τύπου η Οργανωτική Επιτροπή Δημοψηφίσματος για τη ΔΕΘ
Θεσσαλονίκη: Ανησυχία για την αξιοποίηση της ΔΕΘ – «Λίγο πράσινο και τεράστια κτίρια»