Από τον Δήμο Θεσσαλονίκης ανακοινώνεται ότι για περιπτώσεις βλαβών ηλεκτροφωτισμού οι δημότες μπορούν:
α) Να αναρτούν ηλεκτρονικά το αίτημά τους στην πλατφόρμα "Βελτιώνω την πόλη μου" και να παρακολουθούν την εξέλιξή του
β) Να απευθύνουν το αίτημά τους στα e-mail:
[email protected] (αιτήματα προς το κεντρικό πρωτόκολλο)
[email protected] (αιτήματα προς το εργοτάξιο ηλεκτροφωτισμού)
γ) Να απευθύνονται στα τηλέφωνα:
-- 07.00 - 15.00 τις καθημερινές στο τηλεφωνικό κέντρο της καθαριότητας 2313 318.800-1-2-3, όπου καταγράφονται αιτήματα, προβλήματα και βλάβες όλων των κατηγοριών και προωθούνται ηλεκτρονικά προς τις Τεχνικές Υπηρεσίες.
-- 07.00 - 15.00 τις καθημερινές στο εργοτάξιο του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού 231 331 8732
-- 15.00 - 07.00 τις καθημερινές καθώς και Σάββατο, Κυριακή και αργίες όλο το 24ωρο για επείγουσες και σοβαρές βλάβες που αφορούν ολόκληρη περιοχή στο τηλεφωνικό κέντρο του Δημαρχείου 231 331 7777.