Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Δήμος Θεσσαλονίκης: Βέλη στην αντιπολίτευση για τους ποδηλατόδρομους

Στο χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου δε δόθηκε έγκριση για τις εργοταξιακές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την κατασκευή του νέου ποδηλατόδρομου της οδού Παπάφη

Ποδηλατόδρομους, αλλά μόνο στα λόγια φαίνεται πως επιθυμεί, σύμφωνα με κύκλους της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης, η ευρεία πλειοψηφία της αντιπολίτευσης, που αντιδρά συστηματικά σε κάθε έργο που έχει ως στόχο την προώθηση της χρήσης εναλλακτικών μέσων μεταφοράς στην πόλη και την ενίσχυση της μικροκινητικότητας.

Στη χτεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης δεν έδωσαν την έγκρισή τους αναφορικά με τις εργοταξιακές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την κατασκευή του νέου ποδηλατόδρομου της οδού Παπάφη, ενώ το θέμα απαιτούσε αυξημένη πλειοψηφία.

«Αυτοί που με λόγια παχυλά διακηρύττουν την αναγκαιότητα να προωθήσουμε ένα μοντέλο οικολογικών μετακινήσεων, στην πραγματικότητα συστηματικά αντιδρούν απέναντι σε κάθε έργο υποδομής που προάγει τη βιώσιμη κινητικότητα στην πράξη. Προτείναμε πιλοτικά και στο πλαίσιο του νομοθετικού πλαισίου λόγω πανδημίας ποδηλατόδρομο στην Κωνσταντίνου Καραμανλή, αλλά δεν τους άρεσε. Προτείναμε μόνιμο ποδηλατόδρομο πλήρως διαχωρισμένο από τη μηχανοκίνητη πορεία στην Παπάφη, αλλά πάλι δεν τους αρέσει. Κατά τα λοιπά θέλουν τους ποδηλατόδρομους. Όμως ας μας πουν και πού τους θέλουν», ανέφερε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας Εφραίμ Κυριζίδης, ο οποίος και ζήτησε ονομαστική ψηφοφορία, ώστε, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, καθένας να αναλάβει το βάρος της ψήφου αλλά και της ευθύνης που του αναλογεί. Ο κ. Κυριζίδης, εξάλλου, υπενθύμισε ότι το έργο της κατασκευής ποδηλατόδρομου στην Παπάφη, το οποίο σχεδιάστηκε από την προηγούμενη διοίκηση του Γιάννη Μπουτάτη, είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ. «Όσοι όψιμα -στο τελικό στάδιο του έργου- αποφάσισαν να καταψηφίσουν, ας αναλάβουν και την ευθύνη για τον κίνδυνο απένταξής του από το ΕΣΠΑ και απώλειας εγκεκριμένων κοινοτικών κονδυλίων για τον Δήμο Θεσσαλονίκης», σημείωσε με νόημα ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας.

Στο θέμα αναφέρθηκε κι ο Αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργος Αβαρλής -με την ιδιότητα και του Προέδρου της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής- θυμίζοντας ότι σήμερα τηρούν αντίθετη στάση στελέχη που ως μέλη της διοίκησης του Γιάννη Μπουτάρη κατά την προηγούμενη τετραετία είχαν στηρίξει το έργο της κατασκευής του ποδηλατόδρομου της Παπάφη. 

Όπως εξήγησε ο κ. Αβαρλής, ο ποδηλατόδρομος της Παπάφη είναι σχεδιασμένος κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να διαχωρίζεται πλήρως από τη μηχανοκίνητη πορεία, ενώ επιπρόσθετα έχει ληφθεί μέριμνα για αντισταθμιστικά μέτρα που θα δώσουν λύση στο ζήτημα της στάθμευσης για τους κατοίκους της περιοχής.
Σε κάθε περίπτωση η κατασκευή όλων των απαραίτητων υποδομών για την ενίσχυση των εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και της μικροκινητικότητας αποτελεί σταθερή δέσμευση της Διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Μεγάλο deal στη Θεσσαλονίκη: Άλλαξε χέρια το εμπορικό πάρκο FLORIDA 1

 

Θεσσαλονίκη: Έρχονται νέα low cost εταιρεία και 16 νέοι προορισμοί στο «Μακεδονία»

Θεσσαλονίκη: Βρέθηκαν 2 ενεργά σεισμικά ρήγματα – Τι σεισμούς μπορούν να «δώσουν»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ