Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Πεσμένη η κίνηση στα ταξί – Σωστό μέτρο οι κάμερες σε λεωφορειολωρίδες

Τι αναφέρουν οι οδηγοί ταξί για την κίνηση που έχουν στην πόλη μετά τη ΔΕΘ αλλά και την επιστροφή των καμερών

Της Λεμονιάς Βασβάνη

Από την έντυπη έκδοση "Τύπος Θεσσαλονίκης"

Η κινητικότητα την περίοδο της ΔΕΘ με τους χιλιάδες επισκέπτες και τους εκατοντάδες εκθέτες, αλλά και η επιστροφή στους ρυθμούς του φθινοπώρου έφεραν για λίγες μέρες μεγαλύτερο τζίρο στα ταμεία των ταξιτζήδων. Λίγο οι συναυλίες, λίγο οι συνεχείς εκδηλώσεις σε κάθε σημείο της πόλης έβγαλαν τον κόσμο έξω από το σπίτι και ενίσχυσαν τις μετακινήσεις. Ωστόσο η εικόνα άλλαξε μετά την ολοκλήρωση της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, προβληματίζοντας τους επαγγελματίες του κλάδου.

Με τον χειμώνα να είναι προ των πυλών, και τον φόβο για το ενεργειακό κόστος να απασχολεί όλους, ο ρυθμός των μετακινήσεων με ταξί έχει πλέον μειωθεί ορατά. Εξάλλου μέχρι στιγμής ο καιρός επιτρέπει το περπάτημα το οποίο φαίνεται ότι προτιμούν αρκετοί καθώς είναι και πιο οικονομικό.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης ο «Ερμής» κ. Κλήμης Λεοντιάδης ανέφερε στο «ΤyposThes» ότι: «η κίνηση είναι ορατά πεσμένη μετά τη ΔΕΘ. Υπάρχει μια επιφυλακτικότητα από πλευράς κόσμου. Δεν ξέρουν πώς θα είναι ο χειμώνας, τι θα χρειαστεί να πληρώσουν σε ΔΕΗ και αέριο, αλλά και με τις ανατιμήσεις των προϊόντων. Βλέπουμε πως ούτε και στην Αγορά έχει κίνηση. Δεν υπάρχει η ζωντάνια των προηγούμενων ημερών».

Στη σωστή κατεύθυνση η επαναλειτουργία καμερών στις λεωφορειολωρίδες

kameres.jpg

Κληθείς να σχολιάσει την επαναλειτουργία, μετά από χρόνια, των καμερών στις λεωφορειολωρίδες της Θεσσαλονίκης είπε πως αυτό το μέτρο τους βρίσκει σύμφωνους εξηγώντας πως «με την τήρηση των μέτρων μειώνεται η ώρα των αποστάσεων σε όσους χρησιμοποιούν λεωφορείο ή ταξί». Παράλληλα συμπλήρωσε ότι οι λεωφορειολωρίδες θα βοηθήσουν στο να υπάρχει μια καλύτερη ροή και να μην μπαίνουν όποια οχήματα δεν πρέπει σε αυτές.

Σε ερώτησή μας για το πώς βιώνουν το αυξημένο κόστος των καυσίμων ο κ. Λεοντιάδης σημείωσε πως η τελευταία αναπροσαρμογή του τιμοκαταλόγου στα ταξί έγινε τον περασμένο Ιούνιο. Πρόσθεσε ότι παρατηρούν με προσοχή τα όσα συμβαίνουν και τους προβληματίζει το συγκεκριμένο θέμα καθώς οι τιμές συνεχίζουν να ανεβαίνουν, και συμπλήρωσε ότι δεν υπάρχει προς το παρόν συζήτηση για περαιτέρω αυξήσεις, αν και το κόστος πχ για ένα φουλάρισμα καυσίμων για έναν επαγγελματία έχει γίνει μεγαλύτερο.

Δεν συμφέρει η ηλεκτροκίνηση

Αναφορικά με το θέμα της ηλεκτροκίνησης σημείωσε ότι λόγω αυτονομίας μπαταρίας, ανταλλακτικών και τιμών δεν συμφέρει η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. «Έναν επαγγελματία οδηγό δεν του παρέχει αυτή την στιγμή μεγάλη διαφορά η κίνηση με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το κόστος για την απόκτηση ενός τέτοιου οχήματος είναι πολύ μεγάλο, επίσης το θέμα της φόρτισης είναι σημαντικό. Οι συνάδελφοί μας είναι επιφυλακτικοί στο να αγοράσουν τέτοια οχήματα και αυτό είναι απολύτως δικαιολογημένο», σημείωσε ο κ. Λεοντιάδης.

Τέλος σχετικά με το ποιοι επιλέγουν το ταξί για τις μετακινήσεις τους σημείωσε ότι αποτελεί λύση μεταφοράς για κάθε ηλικία: από τους ηλικιωμένους μέχρι τους εργαζόμενους ή τους φοιτητές. «Το ταξί προσφέρει γρήγορη και ασφαλή μεταφορά. Και ίσως πανευρωπαϊκά να έχουμε τις πιο χαμηλές τιμές. Υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση και προσεγμένες υπηρεσίες», τόνισε.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ