Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Χαμόγελα στην αγορά για τις γιορτές – «Φορτσάρει» για Πρωτοχρονιά

Όπως φαίνεται από τις προκρατήσεις, τα νούμερα της Πρωτοχρονιάς είναι υψηλά

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ | ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ "ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ"

Αισιόδοξα είναι τα στοιχεία των μέχρι τώρα προκρατήσεων στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης για τις ημέρες των εορτών με το ενδιαφέρον να είναι μεγαλύτερο για την Πρωτοχρονιά. Φέτος περισσότερα ξενοδοχεία θα διοργανώσουν εορταστικά ρεβεγιόν δίνοντας πολλές επιλογές στους επισκέπτες να χαρούν αυτές τις γιορτές σε ένα πολύ ευχάριστο περιβάλλον και σε μια πόλη που θα έχει πλήθος εκδηλώσεων.

«Την Πρωτοχρονιά, από τις προκρατήσεις φαίνεται ότι θα χει πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα, πολύ περισσότερο από τα Χριστούγεννα που θα έχει και πάλι κίνηση, αλλά μικρότερη», όπως λέει μιλώντας στο «ΤyposThes» ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) κ. Ανδρέας Μανδρίνος.

Ήδη αρκετά ξενοδοχεία έχουν προχωρήσει σε δημοσιοποίηση των εκδηλώσεων που θα κάνουν για τα ρεβεγιόν των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών είναι Έλληνες καθώς παραδοσιακά αυτό το χρονικό διάστημα το 70% περίπου είναι Έλληνες και το υπόλοιπο ποσοστό είναι ξένοι, κυρίως από βαλκανικές χώρες αλλά και από άλλες χώρες του εξωτερικού.

Γενικότερα, η κίνηση στην πόλη δεν σταμάτησε από το καλοκαίρι και τον Σεπτέμβριο, ενώ ο καλός καιρός φαίνεται ότι βοήθησε τόσο τα νοικοκυριά να έχουν τη δυνατότητα να μετακινηθούν όσο και τα ξενοδοχεία να αντιμετωπίσουν το μεγάλο ενεργειακό κόστος, ένα σημαντικό λειτουργικό έξοδο που «όσο συνεχίζει να υπάρχει μια κίνηση μπορεί να αντιμετωπιστεί», όπως λέει ο κ. Μανδρίνος. Το δυστύχημα όπως λέει είναι να σταματήσει η τουριστική κίνηση προς την πόλη και να παραμείνει ο υψηλό ενεργειακό κόστος. «Τότε θα υπάρχει θέμα».

«Όταν υπάρχει ζήτηση για την πόλη όλοι έχουν δουλειά», λέει εξάλλου για την προσθήκη νέων κλινών στην πόλη μετά την ολοκλήρωση των νέων επενδύσεων σε ξενοδοχεία.

Οι αυξημένες τουριστικές ροές προς τη χώρα μας τη φετινή σεζόν άφησαν το «αποτύπωμά» τους και στη Θεσσαλονίκη, αν και όχι με τα ίδια μεγάλα νούμερα όπως στην Αθήνα και στα νησιά. «Είμαστε πιο κάτω αφού έχουμε λιγότερες πτήσεις και άρα λιγότερο κόσμο», επισημαίνει ο κ. Μανδρίνος, ο οποίος θέτει για μία ακόμη φορά το θέμα της προβολής της πόλης. «Είμαστε δυσαρεστημένοι για το γεγονός ότι δεν προβάλλεται ο προορισμός. Ο προορισμός πηγαίνει με τον αυτόματο πιλότο», λέει χαρακτηριστικά.

Σε ότι αφορά τις τιμές, η ζήτηση του καλοκαιριού και της περιόδου της ΔΕΘ είχε φέρει μια μικρή αύξηση στις τιμές δωματίων. «Δεν ακολουθήσαμε την υπόλοιπη Ελλάδα στις αυξήσεις αλλά ήταν ένα 10-15% περίπου πιο πάνω από τις χαμηλότερες τιμές που είχαμε, αναφέρει ο πρόεδρος της ΕΞΘ.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ