Μια καινούρια υπηρεσία προστίθεται από σήμερα στις ήδη 40 υπάρχουσες ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης. Πλέον οι πολίτες που ζητούν «Βεβαίωση Εγγραφής στο Μητρώο Αρρένων» δεν χρειάζεται να επισκέπτονται αυτοπροσώπως το δημαρχείο, αλλά μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους ηλεκτρονικά και η αρμόδια υπηρεσία να το ολοκληρώνει και να το αποστέλλει με τον ίδιο τρόπο.
«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί κινητήριο δύναμη στην ανάπτυξη του Δήμου Θεσσαλονίκης. Συνεχίζουμε να μειώνουμε το διοικητικό βάρος για τους πολίτες, ψηφιοποιώντας ακόμα μία υπηρεσία. Ήδη μέσα σε δύο χρόνια έχουν ψηφιοποιηθεί περισσότερες από 40 υπηρεσίες, διευκολύνοντας αισθητά την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων», ανέφερε σε σχετική δήλωσή του ο Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μιχάλης Κούπκας.
Η ψηφιακή πλατφόρμα είναι διαθέσιμη στο https://opengov.thessaloniki.gr. Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης (thessaloniki.gr), επιλέγοντας τη διαδρομή κάτοικος/e-υπηρεσίες. Η αυθεντικοποίηση των αιτούντων πολιτών πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί taxisnet).
- Θεσσαλονίκη: Χωρίς λεωφορεία ΟΑΣΘ για 5 ώρες – «Αδικαιολόγητη η στάση εργασίας»
- Θεσσαλονίκη: Αγοράκι κατάπιε πιόνι από γνωστό παιχνίδι – Το έσωσαν οι γιατροί
- Θεσσαλονίκη: Νεαροί άνοιγαν ΙΧ – Έκλεψαν τσάντα με 20.000 ευρώ, laptop και κάρτες
- Θεσσαλονίκη: Οδηγός λεωφορείου ΚΤΕΛ βρήκε και επέστρεψε πορτοφόλι με μεγάλο ποσό