Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Αίτημα για αλλαγές στο Fly Over - Φόβοι για «κυκλοφοριακό έμφραγμα»

Ο δήμαρχος επικαιροποιεί τα στοιχεία που περιείχε το έγγραφο που είχε αποστείλει τον Μάρτιο του 2022, υπογραμμίζοντας ότι είχε εγκαίρως επισημάνει «πού χωλαίνει το έργο»

Ένα ακόμη έγγραφο με επισημάνσεις για τη χαμηλότερη δυνατή όχληση κατά τις εργασίες κατασκευής της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (flyover) στη Θεσσαλονίκη, αλλά και για τα προβληματικά σημεία της μελέτης τα οποία αν δεν αλλάξουν θα δημιουργήσουν επιπλέον προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων αλλά και την ασφάλεια των πολιτών απέστειλε στο αρμόδιο υπουργείο, στους ηγέτες όλων των κομμάτων, στους βουλευτές της πόλης, τους συναδέλφους του και τον περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών.

Ο Σίμος Δανιηλίδης υπογραμμίζει την αναγκαιότητα της συμμετοχής στις συσκέψεις που θα ακολουθήσουν όλων των δημάρχων της Θεσσαλονίκης και κυρίως των αιρετών των δήμων από τους οποίους θα διέρχεται η υπερυψωμένη (δήμος Θεσσαλονίκης, Παύλου Μελά, Νεάπολης-Συκεών, Πυλαίας Χορτιάτη). Όπως τονίζει ο δήμαρχος, σε περίπτωση που δεν θα υιοθετηθούν κάποια έκτακτα μέτρα για την απορρόφηση της κίνησης όσο θα εκτελούνται οι εργασίες για το flyover, η Θεσσαλονίκη θα ζει σε συνθήκες κυκλοφοριακού εμφράγματος για τα επόμενα 4-5 χρόνια. Στα έκτακτα μέτρα που πρότεινε ο Σίμος Δανιηλίδης περιλαμβάνονται η τροποποίηση ορισμένων δρομολογίων του ΟΑΣΘ και η εξέταση της προσωρινής λειτουργίας θαλάσσιας συγκοινωνίας έτσι ώστε να εξυπηρετούνται καθημερινά δεκάδες χιλιάδες πολίτες μετακινούμενοι χωρίς το ΙΧ τους και με ασφάλεια από τον τόπο κατοικίας τους στα ανατολικά (Περαία, Νέους Επιβάτες, Αγία Τριάδα, Καλαμαριά, Νέα Κρήνη) προς το κέντρο και το λιμάνι. 

Με την ευκαιρία της νέας επιστολής, ο δήμαρχος ξεκαθαρίζει ότι εξαρχής τάχθηκε υπέρ της κατασκευής του flyover αναλαμβάνοντας το πολιτικό κόστος. «Βέβαια από τότε τονίσαμε, επισημαίνει, ότι προείχε η Νέα Εξωτερική Περιφερειακή οδός για την οποία συζητάμε εδώ και 20 χρόνια και οι μελέτες για την κατασκευή της έχουν ωριμάσει με στόχο την οριστική επίλυση του κυκλοφοριακού της πόλης με την παράκαμψη του πολεοδομικού συγκροτήματος από τα αυτοκίνητα που κινούνται προς αεροδρόμιο και Χαλκιδική μέσω της ΠΑΘΕ και της Εγνατίας οδού».

Όπως επισημαίνει στην επιστολή του που συντάχθηκε μετά την σύσκεψη υπό τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών στη Θεσσαλονίκη με αντικείμενο το flyover, ο δήμαρχος είχε καταθέσει εγκαίρως τις παρατηρήσεις και επισημάνσεις του ήδη από τον περυσινό Μάρτιο (η επιστολή απεστάλη στις 21/3/2022) χωρίς ωστόσο να ληφθούν σοβαρά υπόψιν και χωρίς να λάβει ο ίδιος οποιαδήποτε απάντηση.

«Έχοντας την πεποίθηση ότι το προλαμβάνειν είναι καλύτερο του θεραπεύειν, πριν από περίπου ενάμιση χρόνο προειδοποιούσαμε ότι βλέπαμε να επαναλαμβάνεται το κακό προηγούμενο της δήθεν διευθέτησης των οδικών αξόνων που θα οδηγούσαν με ασφάλεια στο Παιδιατρικό Νοσοκομείο Φιλύρου, τονίζει, ο δήμαρχος και συνεχίζει: Τότε παρά το υπόμνημα με προτάσεις που καταθέσαμε οι δήμαρχοι των τριών εμπλεκόμενων δήμων (Πυλαίας-Χορτιάτη, Νεάπολης-Συκεών, Παύλου Μελά) από κοινού με τον Σεβαστιώτατο μητροπολίτη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ. Βαρνάβα αγνοηθήκαμε πλήρως…

Μάλιστα κάποιες σημειακές παρεμβάσεις είχαν βαπτιστεί στην περίπτωση του Παιδιατρικού «αναβάθμιση» χωρίς βέβαια να διασφαλίζουν την ασφαλή κίνηση ασθενοφόρων και οχημάτων στον άξονα λεωφόρος Ανδρέα Παπανδρέου-Γεωργίου Παπανικολάου-Κωνσταντινουπόλεως-Φίλυρο.

Η κατασκευή της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου αφορά άξονα μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων εκ των οποίων τα 4 χλμ. σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερις λωρίδες, δύο ανά κατεύθυνση, συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ). Στα στοιχεία του έργου περιλαμβάνονται, επίσης, εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες. Από τους εννέα ανισόπεδους κόμβους οι τρεις κατασκευάζονται εντός των διοικητικών ορίων του δήμου μας στις θέσεις των υφιστάμενων Κ6 (Νεάπολης-Συκεών-Μετεώρων), Κ7 (Ανθέων-Αγ. Παύλος) και 7Α (Αγ. Παύλος-Κέδρηνος Λόφος), με τον πρώτο Κ6 να είναι ο μεγαλύτερος και σπουδαιότερος όλων.»

Επιπλέον ο δήμαρχος αφού τονίζει την ανάγκη «να ενταχθούν στο έργο της Υπερυψωμένης οι παρεμβάσεις που απαιτούνται για την βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών που αφορούν στις λεωφόρους Παπανικολάου, Ανδρέα Παπανδρέου και των οδών που θα συνδέουν τις προαναφερθείσες οδούς με τη Υπερυψωμένη, επαναλαμβάνει  την αναγκαιότητα διαμόρφωσης πεζοδρομίων στο σύνολο τον οδών που θα τροφοδοτούν την Υπερυψωμένη και όχι μόνο στα τμήματα που εμπίπτουν σήμερα εντός της περιοχής σχεδιασμού», αναφέρεται με λεπτομέρειες στις ιδιαιτερότητες καθενός από τους τρεις κόμβους.

Ολόκληρη η επιστολή του Σίμου Δανιηλίδη: 

Προς:

  1. Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κύριο Χρήστο Σταϊκούρα 
  2. Τους Υφυπουργούς  Υποδομών κύριο Νίκο Ταχιάο & Χριστίνα Αλεξοπούλου
  3. Τον Γ.Γ του Υπουργείου Υποδομών
  4. Αρχηγούς Κομμάτων
  5. Κοινοβουλευτικούς Εκπροσώπους
  6. Βουλευτές Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης
  7. Δημάρχους Νομού Θεσσαλονίκης
  8. Εγνατία Οδό Α.Ε.
  9. Περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας
  10. Αντιπεριφερειάρχη Βούλα Πατουλίδου
  11. Αντιπεριφερειάρχη Πάρι Μπίλλια

 

Αξιότιμες Κυρίες,

Αξιότιμοι Κύριοι,

Με την παρούσα επιστολή που συντάχθηκε αμέσως μετά τη σύσκεψη υπό τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών στη Θεσσαλονίκη με αντικείμενο τη χαμηλότερη δυνατή όχληση από την έναρξη των εργασιών για το Flyover και την επίτευξη της βέλτιστης λειτουργικότητάς του, θα ήθελα να υπογραμμίσω πως ως δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών σας είχα εγκαίρως επισημάνει εγγράφως εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο (21/3/2022), τα επιπλέον προβλήματα που θα ερχόταν να προσθέσουν στο ήδη ανυπόφορο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης οι εργασίες κατασκευής του. Για το λόγο αυτό στη συγκεκριμένη σύσκεψη πρότεινα μεταξύ άλλων την υπό προϋποθέσεις προσωρινή λειτουργία θαλάσσιας συγκοινωνίας ώστε να μην ζούμε για τα επόμενα 4-5 χρόνια σε συνθήκες κυκλοφοριακού εμφράγματος. 

Η Υπερυψωμένη Ταχεία Λεωφόρος – υπέρ της κατασκευής της οποίας τάχθηκα εξαρχής αναλαμβάνοντας το πολιτικό κόστος γιατί είναι γνωστό πως οριστική λύση για το κυκλοφοριακό της πόλης θεωρείται από 20ετίας η Νέα Εξωτερική Περιφερειακή οδός η οποία θα έπρεπε να προηγηθεί – σχεδιάστηκε χωρίς να έχουν ληφθεί υπόψιν οι παρατηρήσεις και οι ενστάσεις των δημάρχων που ζουν καθημερινά τις επιπτώσεις της ανεπάρκειας των υπαρχόντων οδικών αξόνων στην πόλη καθώς και το τι σημαίνει αυτή η ανεπάρκεια για την καθημερινότητα όσων ζουν και εργάζονται στη Θεσσαλονίκη. Η διαβούλευση για την κατασκευή μέσω ΣΔΙΤ του Flyover προϋπολογισμού 373 εκατ. ευρώ έγινε ερήμην ακόμη και των εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, όπως ήδη είχε τονιστεί από τον Μάρτιο του 2022, κι ας επηρεάζει την καθημερινότητα των δημοτών, των κατοίκων καθώς και των επισκεπτών των δήμων τους. Τουλάχιστον στο εξής ελπίζω να θεωρείται αυτονόητη η συμμετοχή στις σχετικές συσκέψεις των δημάρχων που διοικούν τους δήμους από τους οποίους διέρχεται το flyover. Έχοντας την πεποίθηση ότι το προλαμβάνει είναι καλύτερο του θεραπεύειν με την προηγούμενη επιστολή μας προειδοποιούσαμε ότι επαναλαμβάνεται το κακό προηγούμενο της δήθεν διευθέτησης των οδικών αξόνων που θα οδηγούσαν με ασφάλεια στο Παιδιατρικό Νοσοκομείο Φιλύρου. Τότε που παρά το υπόμνημα με προτάσεις που καταθέσαμε οι δήμαρχοι των τριών εμπλεκόμενων δήμων (Πυλαίας-Χορτιάτη, Νεάπολης-Συκεών, Παύλου Μελά) από κοινού με τον Σεβαστιώτατο μητροπολίτη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ. Βαρνάβα αγνοηθήκαμε πλήρως…

Μάλιστα κάποιες σημειακές παρεμβάσεις είχαν βαπτιστεί τότε «αναβάθμιση» χωρίς βέβαια να διασφαλίζουν την ασφαλή κίνηση ασθενοφόρων και οχημάτων στον άξονα λεωφόρος Ανδρέα Παπανδρέου-Γεωργίου Παπανικολάου-Κωνσταντινουπόλεως-Φίλυρο. 

Η κατασκευή της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου αφορά άξονα μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων εκ των οποίων τα 4 χλμ. σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερις λωρίδες, δύο ανά κατεύθυνση, συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ). Στα στοιχεία του έργου περιλαμβάνονται, επίσης, εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες. Από τους εννέα ανισόπεδους κόμβους οι τρεις κατασκευάζονται εντός των διοικητικών ορίων του δήμου μας στις θέσεις των υφιστάμενων Κ6 (Νεάπολης-Συκεών-Μετεώρων), Κ7 (Ανθέων-Αγ. Παύλος) και 7Α (Αγ. Παύλος-Κέδρηνος Λόφος), με τον πρώτο Κ6 να είναι ο μεγαλύτερος και σπουδαιότερος όλων.

Σας είχα επισημάνει και τον Μάρτιο του 2022 ότι σχεδόν το σύνολο των προτεινόμενων παρεμβάσεων, ήταν προγραμματισμένες και συμβασιοποιημένες από την εποχή των Ολυμπιακών Έργων, αλλά οι κυβερνήσεις εκείνης της περιόδου επέλεξαν να τα αφαιρέσουν για λόγους περιορισμού του οικονομικού κόστους. Άρα εδώ και περίπου μία 20ετία είχε θεωρηθεί ότι δεν ικανοποιούνταν οι κυκλοφοριακές συνθήκες που απαιτούνται για την επανακατασκευή των ανισόπεδων κόμβων Κ6 και Κ7 – K7A της Περιφερειακής οδού. Πολύ περισσότερο σήμερα που οι κυκλοφοριακοί φόρτοι έχουν πολλαπλασιαστεί σε σχέση με σχεδόν 20 χρόνια πριν. Θα έπρεπε λοιπόν να είναι αυτονόητη από την πλευρά των μελετητών και της πολιτικής ηγεσίας της Περιφέρειας και του Υπουργείου, η ένταξη στο συνολικό έργο των παρεμβάσεων που απαιτούνται για τη βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών που αφορούν στις λεωφόρους Παπανικολάου, Ανδρέα Παπανδρέου και των οδών που θα συνδέουν τις προαναφερθείσες οδούς με την Υπερυψωμένη. Επαναλαμβάνω με την ευκαιρία ότι κρίνεται απαραίτητη η διαμόρφωση πεζοδρομιών στο σύνολο τον οδών που θα την τροφοδοτούν και όχι μόνο στα τμήματα που εμπίπτουν σήμερα εντός της περιοχής σχεδιασμού. 

Τέλος, μεγαλύτερη βαρύτητα πρέπει να δοθεί στο ζήτημα της περιβαλλοντικής αποκατάστασης των χώρων κατά μήκος του flyover και πέριξ των κόμβων όπου θα υπάρξει αποξήλωση δένδρων. Οι φυτεύσεις νέων μεγάλων δένδρων πρέπει να προγραμματιστούν σε πολύ μεγαλύτερη έκταση από αυτή που έχει προβλεφθεί από τη μελέτη, και κατά μήκος του άξονα στα πρανή του δάσους, έτσι ώστε να μην υπάρχει περαιτέρω μείωση του πρασίνου, αλλά αντίθετα πολλαπλασιασμός του και στις παρακείμενες εκτάσεις που επλήγησαν από τρίτες αιτίες (πχ φλοιοφάγος).     

 

Παρεμβάσεις στους οδικούς κόμβους της Περιφερειακής Οδού

1. Κ6 (ΚΟΜΒΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ-ΣΥΚΕΩΝ-ΜΕΤΩΡΩΝ)

Ο κόμβος Κ6 όπως σχεδιάστηκε όχι μόνο δεν θα επιλύσει μέρος των υφιστάμενων αλλά αντίθετα θα δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα στην κίνηση των οχημάτων επί των λεωφόρων Ανδρέα Παπανδρέου και Γεωργίου Παπανικολάου, κατά την είσοδο και έξοδό τους προς την περιφερειακή οδό. Και τούτο διότι ο σχεδιασμός του κόμβου περιορίζεται αυστηρότατα στο πλάτος του νέου άξονα, χωρίς να επεκτείνεται και να βελτιώνει τα τμήματα επί των δυο κεντρικότατων αξόνων του δήμου μας, που έχουν υπερτοπική αξία λόγω της εκτεταμένης χρήσης τους. Έτσι:

  • Στην Ανδρέα Παπανδρέου η κατάσταση παραμένει απαράλαχτη αφού οι σχεδιαζόμενες παρεμβάσεις δεν φθάνουν ούτε ως τα φανάρια του τερματικού σταθμού των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, ενώ θα έπρεπε να υπάρξει διαπλάτυνση της οδού έως και τη λεγόμενη οθωμανική γέφυρα, στο οποίο σημείο γίνεται στένωση (λαιμός) χωρητικότητας ενός αυτοκινήτου ανά κατεύθυνση. Επίσης θα έπρεπε να προβλεφθεί κατάργηση των διαδοχικών στροφών και του στενώματος του οδοστρώματος, με ταυτόχρονη κατασκευή πεζοδρομίων. Είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία όπου δυστυχώς συχνά προκαλούνται σοβαρά τροχαία. Επίσης, επιβάλλεται η δημιουργία ασφαλούς κυκλικού κόμβου που θα διευκολύνει την έξοδο των οχημάτων προς την περιφερειακή με προορισμό δυτικά, όπως και την είσοδο στη λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου των οχημάτων που προέρχονται από ανατολικά, είτε με προορισμό το κέντρο του δήμου και της πόλης είτε τον οικισμό των Πεύκων μέσω της λεωφόρου Γ. Παπανικολάου.
  • Επί της λεωφόρου Γ. Παπανικολάου από την οποία λείπουν παντελώς τα πεζοδρόμια και περισσεύουν οι κλειστές απότομες στροφές διεξάγεται η κύρια κυκλοφορία για τον οικισμό των Πεύκων, το Φίλυρο όπου θα κατασκευαστεί το νέο Παιδιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, το νοσοκομείο «Γ. Παπανικολάου» και τους οικισμούς του δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη. Κι όμως οι παρεμβάσεις εξαντλούνται στα όρια της ήδη διαμορφωμένης διαπλάτυνσης της λεωφόρου. Έτσι μένουν εκτός μελέτης το τμήμα έως τη στροφή Φιλύρου, που είναι άκρως επικίνδυνο λόγω της στενότητας της οδού και των επικίνδυνων στενών απότομων στροφών. Είναι βέβαιο ότι θα παρατηρηθεί το φαινόμενο ο μεγάλος όγκος των προερχόμενων από τη νέα περιφερειακή οχημάτων, από δυτικά και ανατολικά, να «στριμώχνεται» στη λεωφόρο Γ. Παπανικολάου, με τις ανάλογες συνέπειες.
  • Όλα αυτά θα μπορούσαν να αποφευχθούν εάν αντί αυτού του τεράστιου αλλά ημιτελούς κόμβου είχε προωθηθεί προς υλοποίηση η μελέτη που είχε δημοπρατηθεί το 2004 και η εκτέλεσή της ματαιώθηκε για οικονομικούς  λόγους. Μεταξύ άλλων προβλέπονταν οι κατεδαφίσεις της πρώτης σειράς των αυθαιρέτων κτισμάτων επί του οικισμού των Μετεώρων (Πολίχνης), που σήμερα ανήκουν στον δήμο Παύλου Μελά. Με τον τρόπο αυτόν από τη μια θα αποφευγόταν το μεγάλο κόστος-δαπάνη για τον νέο κόμβο και από την άλλη θα εξοικονομούταν πολύτιμος χρόνος για την ολοκλήρωση του τμήματος.

 

2. Κ7 (ΚΟΜΒΟΣ ΑΝΘΕΩΝ-ΑΓ. ΠΑΥΛΟΣ-ΣΥΚΙΕΣ)

Πολύ περιορισμένου χαρακτήρα κρίνονται οι παρεμβάσεις στον κόμβο του Αγ. Παύλου (Κ7), καθώς οι εργασίες του σχεδίου εξαντλούνται στον κυκλικό κόμβο επί της οδού Ανθέων, χωρίς πρόβλεψη διαπλάτυνσης της οδού και χωρίς τη δημιουργία ασφαλών πεζοδρομίων για την ασφαλή κίνηση των πεζών, τη στιγμή μάλιστα που εξαιτίας της απουσίας πεζοδρομίων σημειώνονται δεκάδες δυστυχήματα. Δεν υπάρχει, επίσης η δυνατότητα ασφαλούς προσέγγισης στο παρακείμενο μεγάλο Αθλητικό Κέντρο Αγ. Παύλου όπου καθημερινά αθλούνται εκατοντάδες παιδιά, ενώ δεν υπάρχει πρόβλεψη πεζοδρομίων-προσβάσεων προς το εσωτερικό του παρακείμενου δάσους του Σέιχ-Σου, αποκόπτοντάς το έτσι από την κοινωνία.

 

3. Κ7Α (ΚΟΜΒΟΣ ΑΓ. ΠΑΥΛΟΥ-ΚΕΔΡΗΝΟΣ ΛΟΦΟΣ) 

Παρόμοια η περίπτωση του Κ7Α (Αγ. Παύλος-Κέδρηνος Λόφος). Οι εργασίες παραπλεύρως της νέας περιφερειακής περιορίζονται σε πολύ μικρό εύρος, αφήνοντας ανέγγιχτη μια ήδη προβληματική κατάσταση. Αυτή έχει σχέση με την οδό που οδηγεί στο Θέατρο Δάσους και τον Ζωολογικό Κήπο, όπου κυρίως τους εαρινούς και θερινούς μήνες η επισκεψιμότητα είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Ο υφιστάμενος δρόμος, που οδηγεί στον οικισμό του Αγ. Παύλου, στα περιφερειακά νοσοκομεία «Γεώργιος Γεννηματάς» και «Άγιος Δημήτριος», όπως και στο κέντρο της πόλης, είναι πολύ στενός και επικίνδυνος χωρίς πεζοδρόμια. Το πρόβλημα γίνεται εμφανέστερο όταν ανεβαίνουν παραστάσεις ή συναυλίες στο Θέατρο Δάσους, καθώς οι θεατές παρκάρουν επί του οδοστρώματος αφήνοντας μετά βίας ελεύθερο ένα ρεύμα κυκλοφορίας. Είναι περιττό να αναφερθεί ότι η κίνηση των λεωφορείων του ΟΑΣΘ και άλλων οχημάτων κοινής ωφέλειας (ασθενοφόρα, πυροσβεστικά οχήματα, κ.ά.) παρακωλύεται σε υπερθετικό βαθμό ενώ η κίνηση των πεζών, ελλείψει πεζοδρομίων, γίνεται με κίνδυνο της σωματικής τους ακεραιότητας. Ο συγκεκριμένος κόμβος είναι τοποθετημένος στην καρδιά του δάσους του Σέιχ-Σου γι’ αυτό και θεωρείται απαραίτητη η δημιουργία ασφαλών πεζοδρομίων και διαδρομών για την διευκόλυνση της επαφής των πολιτών με το δάσος (επίσκεψη, πεζοπορία, ψυχαγωγία).

Με βάση όλα τα παραπάνω, και με δεδομένη την ανάγκη ολοκλήρωσης του Flyover ώστε να πάρει σειρά η κατασκευή της Νέας Εξωτερικής Περιφερειακής οδού για να ανασάνει οριστικά η Θεσσαλονίκη, σας καλούμε να λάβετε υπόψη τις παρατηρήσεις μας, έστω και την ύστατη ώρα.

Κλείνοντας, σας επαναλαμβάνω και σήμερα πως οι υπηρεσίες του δήμου Νεάπολης Συκεών, είναι στη διάθεσή σας για να συνδράμουν με τον καλύτερο τρόπο ώστε να αντιμετωπιστούν πριν να είναι αργά τα σοβαρά ζητήματα που θέτει εκ νέου υπόψιν σας η παρούσα επιστολή.

 

Με τιμή 

Ο Δήμαρχος Νεάπολης - Συκεών


 

Σίμος Θ. Δανιηλίδης

Αντιπρόεδρος της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας

Πρόεδρος της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής της ΚΕΔΕ

 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

  •  

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ