Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Δοκιμαστική παρέμβαση στο καλντερίμι της οδού Ελ. Ζωγράφου

Για να διαπιστωθεί αν μπορούν να μειωθούν οι κραδασμοί που προκαλούνται σε οχήματα και κυρίως ασθενοφόρα

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ 

Σε δοκιμαστική παρέμβαση σε μικρό τμήμα της οδού Ελένης Ζωγράφου, προχώρησε τις προηγούμενες ημέρες ο δήμος Θεσσαλονίκης, με στόχο να διαπιστωθεί αν μπορούν να μειωθούν οι αναταράξεις που προκαλούνται σε διερχόμενα οχήματα και ειδικά στα ασθενοφόρα που μεταβαίνουν στο νοσοκομείο Άγιος Δημήτριος, εξαιτίας των κυβόλιθων.

Σημειώνεται ότι η ανάπλαση του συγκεκριμένου δρόμου που είχε παραδοθεί πριν δυο χρόνια περίπου, προκάλεσε αντιδράσεις από κατοίκους που τον χρησιμοποιούν καθημερινά, από  ταχυμεταφορείς, αλλά και από εργαζόμενους του νοσοκομείου, οι οποίοι μάλιστα είχαν πραγματοποιήσει και σχετική διαμαρτυρία κάνοντας λόγο για ταλαιπωρία ασθενών που μεταφέρονται με ασθενοφόρα.

Ο λόγος των διαμαρτυριών είναι η κυβολιθική επίστρωση που έγινε προκειμένου να αποκτήσει και πάλι το παραδοσιακό χρώμα που είχε και στο παρελθόν ο συγκεκριμένος δρόμος που βρίσκεται σε μια ζώνη με ξεχωριστό πολιτιστικό και τουριστικό ενδιαφέρον, καθώς σε αυτή βρίσκονται τα ανατολικά βυζαντινά τείχη, τα ιστορικά κοιμητήρια της Ευαγγελίστριας, των Διαμαρτυρομένων και των Αρμενίων αλλά και νεώτερα μνημεία, όπως το διατηρητέο νοσοκομείο “Άγιος Δημήτριος”, οι “Κήποι του Πασά” κι ο πολυχώρος πολιτισμού “Ισλαχανέ”.

Σε μια προσπάθεια να διαπιστωθεί λοιπόν εάν μπορεί να υπάρχει κάποια λύση, η νέα διοίκηση του δήμου τις προηγούμενες ημέρες έκανε παρέμβαση σε τμήμα της οδού, στη συμβολή με την Αγίου Δημητρίου περίπου, χωρίς να παρεμποδίζεται η κίνηση των οχημάτων. Ουσιαστικά γέμισαν περισσότεροι οι αρμοί ανάμεσα στις πέτρες ώστε να μην υπάρχει αυτή η υψομετρική διαφορά που δημιουργεί τις έντονες αναταράξεις.

Όπως εξήγησε μιλώντας στο «ΤyposThes» ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του δήμου Θεσσαλονίκης κ. Πρόδρομος Νικηφορίδης, ο λόγος που έγινε δοκιμαστικά σε μικρό τμήμα είναι για να διαπιστωθεί μέσα στους επόμενους μήνες αν είναι ικανοποιητική η παρέμβαση αν μειώνονται δηλαδή οι κραδασμοί και να ελεγχθεί παράλληλα και η βιωσιμότητα αυτού του υλικού, πριν προχωρήσει οποιαδήποτε παρέμβαση σε όλο το μήκος του δρόμου.

«Εφόσον διαπιστώσουμε ότι είναι βιώσιμο και δε θα κάνουμε μια κίνηση χωρίς νόημα, τότε να γίνει. Αλλά αυτό πιστεύω θα συμβεί τους επόμενους μήνες δεν μπορεί να γίνει αμέσως», όπως λέει ο κ Νικηφορίδης.

Δείτε τις φωτογραφίες του TyposThes

elenis-zwgrafou.jpg
elenis-zwgrafou_2.jpg
elenis-zwgrafou_3.jpg
elenis-zwgrafou_4.jpg
elenis-zwgrafou_5.jpg

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Π. Τσακλόγλου: Ξεκινά σύντομα η αυτόνομη επενδυτική λειτουργία του ΤΕΚΑ
Στο ΤΕΚΑ έχουν ήδη εγγραφεί πάνω από 350.000 άτομα τα οποία έχουν εγγραφεί και σχεδόν 150.000 επιχειρήσεις που τους απασχολούν, ενώ τα υπό διαχείριση...
Π. Τσακλόγλου: Ξεκινά σύντομα η αυτόνομη επενδυτική λειτουργία του ΤΕΚΑ