Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Κενά σε Νοσοκομεία - Στο 30% οι ελλείψεις σε νοσηλευτές

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Σύμφωνα με τον Μιχάλη Γιαννακό, τα νοσοκομεία της χώρας είναι πρώτα σε ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις

Πρόσληψη προσωπικού, και λειτουργία των ΜΕΘ και των απογευματινών ιατρείων ζητούν οι εργαζόμενοι του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τους οποίους οι ελλείψεις σε νοσηλευτικό προσωπικό φτάνουν στο 30%. 

Όπως υποστηρίζουν ότι τα υποστελεχωμένα νοσοκομεία της περιφέρειας οδηγούν τους ασθενείς σε αυτά με συνέπεια την αύξηση των περιστατικών στα παθολογικά ιατρεία.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννακό τα νοσοκομεία στην Ελλάδα κατέχουν την πρωτιά στις ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις.

Δείτε το βίντεο της ΕΡΤ: 

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υπογράφηκε συμφωνία για παύση εχθροπραξιών ανάμεσα σε Ισραήλ, Λίβανο και ΗΠΑ
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε μια συμφωνία-πλαίσιο μεταξύ της κυρίαρχης κυβέρνησης του Λιβάνου και της κυβέρνησης του Ισραήλ, με τη...
Υπογράφηκε συμφωνία για παύση εχθροπραξιών ανάμεσα σε Ισραήλ, Λίβανο και ΗΠΑ