Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Τα μπαρ που άλλαξαν τον τρόπο που παρτάρει η Θεσσαλονίκη – Πώς γεννήθηκε η ιδέα

Το TyposThes συνομιλεί με τον Βελισσάριο Οκανταρίδη, τον άνθρωπο πίσω από τα Event house Thessaloniki, την πρώτη επιχείρηση στην πόλη που μας έμαθε τα... ιδιωτικά μπαρ

Της Λεμονιάς Βασβάνη

Θέλετε να γιορτάσετε χωρίς να σκέφτεστε αν θα ενοχλήσετε τους γείτονές σας, πόσα άτομα θα καλέσετε ή πώς θα καθαρίσετε πριν και μετά το σπίτι σας;

Μια νέα τάση αναδύεται τα τελευταία χρόνια στη Θεσσαλονίκη. Η διοργάνωση των πάρτι γενεθλίων, ορκωμοσιών και διάφορων εταιρικών εκδηλώσεων μπορούν να γίνουν πιο εύκολα, δίχως κόπο.

Οι ενδιαφερόμενοι νοικιάζουν συγκεκριμένους χώρους υγειονομικού ενδιαφέροντος όπου υπάρχουν ειδικές παροχές που τους επιτρέπουν να χαρούν πιο ξένοιαστα την γιορτή τους.

Η πρώτη επιχείρηση που δραστηριοποιήθηκε στο συγκεκριμένο τομέα στη πόλη μας είναι το Event house Thessaloniki  με δύο χώρους στην Βεροίας 3 και στην Ηρώδου Αττικού 6, στην περιοχή των Άνω Λαδάδικων. Ο Βελισσάριος Οκανταρίδης που μαζί με τον Αχιλλέα Ιωαννίδη έφτιαξαν την επιχείρηση εξήγησε στο «ΤyposThes» πώς ξεκίνησαν όλα: «Πριν 8 χρόνια είχαμε το παλιό Art House. Όταν αποφασίσαμε να το πουλήσουμε πλησίαζαν τα γενέθλια ενός φίλου. Εκείνος μάς πρότεινε να το χρησιμοποιήσει. Μία εβδομάδα μετά ένας φίλος θα ορκίζονταν και θέλησε κι εκείνος να κάνει το πάρτι του. Διαπιστώσαμε πως και στις δύο περιπτώσεις υπήρξε καλό feedback. Και κάπως έτσι αποφασίσαμε να στήσουμε αυτή την επιχείρηση. Η ιδέα στέφθηκε με επιτυχία! Ήμασταν οι πρώτοι στη Θεσσαλονίκη που κάναμε κάτι τέτοιο. Πλέον βλέπουμε πως τα τελευταία δύο χρόνια έχουν ανοίξει και άλλες παρόμοιες επιχειρήσεις και υπάρχει μια τάση. Όμως πολλές από αυτές δεν πληρούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις, μπορεί να είναι σε μια αποθήκη ή σε ένα υπόγειο».

party3.jpg

Το Event house Thessaloniki απαρτίζεται από δύο χώρους υγειονομικού ενδιαφέροντος που τους νοικιάζουν όσοι θέλουν να κάνουν ιδιωτικές ή μη εκδηλώσεις. «Συνήθως γίνονται γενέθλια και ορκωμοσίες, και φέρνουν οι ίδιοι τα ποτά και φαγητά που θέλουν. Η εξυπηρέτηση είναι self service, ενώ μπορεί να μας ζητήσουν κάποιον μπάρμαν ή ντιτζέι», σημείωσε.

Μικροί και μεγάλοι εν δράσει!

party4.jpg

Μάλιστα, όπως μας ανέφερε ο Βελισσάριος, «τελευταία βλέπουμε γονείς 40+ και 50+ κάνουν το πάρτι των ανήλικων παιδιών τους, έπειτα τα παραλαμβάνουν οι παππούδες, και οι γονείς συνεχίζουν να γιορτάζουν. Το είχα προτείνει σε έναν σχολικό χορό και η ιδέα άρεσε στους γονείς».

Η πιο δυναμικές κατηγορίες πελατών είναι οι 20αρηδες για τις ορκωμοσίες και οι 40αρηδες και 50αρηδες για τα πάρτι που κάνουν σε συνδυασμό με τα γενέθλια των παιδιών τους.

Τα ευτράπελα

party8.jpg

Καθώς όμως πάρτι σημαίνει και λίγο παραπάνω αλκοόλ, δεν έχουν λείψει και τα ευτράπελα…!

«Κάθε φορά είναι έκπληξη τι πάρτι θα γίνει. Ομολογώ ότι δεν λείπουν και τα αστεία περιστατικά. Συνήθως στο τέλος οι εορτάζοντες μαζεύουν τα δώρα τους και τα ποτά ή φαγητά που έχουν περισσέψει και φεύγουν. Την επόμενη μέρα έρχεται καθαρίστρια. Μια μέρα λοιπόν η καθαρίστρια βρήκε στην τουαλέτα έναν μεθυσμένο καλεσμένο του πάρτι της προηγούμενης βραδιάς… Ξέρουμε πως σε μια γιορτή είναι πιθανό να ξεφύγει κανείς στην κατανάλωση αλκοόλ…

Μετά από τα πάρτι μπορεί να βρεθούν από ρούχα και τσάντες μέχρι πχ γύψινα πιάτα. Κάποτε βρήκαμε δύο πατερίτσες. Δεν ξέρω πώς περπάτησε σπίτι του ο ιδιοκτήτης τους…

Σε μια άλλη περίπτωση ένα παιδί είχε κάνει τα γενέθλια ενηλικίωσής του στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της επιχείρησης. Όταν πήρε το πτυχίο του έκανε και το πάρτι ορκωμοσίας του και μετά όταν παντρεύτηκε και το πάρτι του γάμου του. Τώρα τον περιμένουμε και για το παιδικό πάρτι όταν γίνει μπαμπάς!».

Οι παροχές

party6.jpg

Όσο για τις παροχές, οι χώροι περιλαμβάνουν ηχοσύστημα με ηχεία (BOSE), μίκτη με δυνατότητα Bluetooth, ενισχυτή, καλώδια, WIFI, τραπεζάκια, καρέκλες, σκαμπό, stands, 2 τουαλέτες, ψυγείο, πάγο(6 σακούλες), πλαστικά ποτήρια (150), καλαμάκια, εξοπλισμό bar, air condition, εξαερισμό, φωτορυθμικά και όλες τις νόμιμες αδειες για υγειονομικού ενδιαφέροντος και μουσικής χρήσης(80db). Υπάρχει πυρασφάλεια, φάκελος απεντόμωσης, έξοδος κινδύνου.

Μέσα στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ένα άτομο που μπορεί να βοηθήσει αν χρειαστεί και να κάνει τον έλεγχο του μαγαζιού, και η καθαριότητα του χώρου μετά το πάρτι.

«Διαθέτουμε άδεια επέκτασης ωράριου, οπότε ο διοργανωτής μπορεί να παρτάρει μέχρι τις 03:30 Παρασκευή και Σάββατο. Τις υπόλοιπες μέρες μέχρι τις 02:30. Ξέρετε μετά τις 3 τα ξημερώματα δεν υπάρχει καμία άδεια σε καταστήματα που παίζουν μουσική (εκτός από κέντρα διασκέδασης πχ μπουζούκια) . Όσοι το κάνουν, το επιχειρούν με δικό τους ρίσκο (αυτόφωρη διαδικασία στον διοργανωτή)», μας είπε ο Βελισσάριος.

party2.jpg

Σχετικά με τις ιδέες των γιορτών συνήθως οι πελάτες έχουν σκεφτεί από πριν τι θέλουν. «Μπορούμε βέβαια να τους προτείνουμε κι εμείς. Στα χρόνια που πέρασαν είχαμε από θεματικά πάρτι πχ για τους Abba, drag queens, μέχρι και ένα πάρτι με μπαλόνια ήλιου, όπου μέσα στο καθένα υπήρχε και το αγαπημένο τραγούδι ενός καλεσμένου και ο dj τα έβαζε να ακουστούν», σημείωσε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης.

Αξίζει να σημειωθεί πως για όλες τις ημέρες εκτός Παρασκευή, Σαββάτου και αργιών υπάρχει 20% έκπτωση στο κόστος, ενώ για όσους έχουν ξανακάνει γιορτή στο συγκεκριμένο χώρο υπάρχει έκπτωση 15%.

Ο χώρος είναι περίπου για 70-80 άτομα, ενώ υπάρχουν και άλλες υπηρεσίες πχ ενοικίαση για εκθέσεις, Bazaar, Φωτογραφίσεις, Βιντεοκλίπ & Podcast.

party1.jpg

Χρήσιμα

Κράτηση μέσω μνήματος ή καλέστε στο 6944910631 για έξτρα πληροφορίες/ραντεβού να δείτε τους χώρους.

Περισσότερα: www.eventhousethessaloniki.com

 

Event House #1

Facebook,Instagram : @eventhousethessaloniki

 

Event House #2

Facebook,Instagram : @eventhousethessaloniki2

[email protected].

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ