Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Νέα υποστηρικτικά συστήματα πληροφόρησης του ΟΑΣΘ σε σταθμό μετεπιβίβασης

Βασίζονται στην τεχνολογία touch screen και παρέχουν πληροφορίες για τα ωράρια και τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων, ενώ οι επιβάτες μπορούν να αναζητούν και τη βέλτιστη διαδρομή για να φτάσουν στον προορισμό τους

Νέα υποστηρικτικά συστήματα πληροφόρησης του ΟΑΣΘ στο σταθμό μετεπιβίβασης ΙΚΕΑ χρησιμοποιούν από χθες οι Θεσσαλονικείς. Ο λόγος για τα Infokiosk, όπως ονομάζονται. Βασίζονται στην τεχνολογία touch screen και παρέχουν πληροφορίες για τα ωράρια και τα δρομολόγια των αστικών λεωφορείων, ενώ οι επιβάτες μπορούν να αναζητούν και τη βέλτιστη διαδρομή για να φτάσουν στον προορισμό τους.

Στην παρουσίαση των νέων συστημάτων παρευρέθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, o οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η κυβέρνηση και το υπουργείο έκαναν το αυτονόητο. Να χρησιμοποιήσουν, δηλαδή, την τεχνολογία για να παρέχουν άμεση εξυπηρέτηση στο επιβατικό. Είναι μια σημαντική προσπάθεια και το πιο σημαντικό θα είναι να μπει σε άμεση λειτουργία σε όλη την πόλη, καθώς θα δώσει διαφορετική πνοή τόσο στους πολίτες που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες, όσο και στους εργαζόμενους».

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, χαιρέτισε την προσπάθεια και ανέφερε ότι μέσω της συνεργασίας με τον ΣΑΣΘ, θα υπάρξουν ακόμη μεγαλύτερα επιτεύγματα προς εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. «Ο Οργανισμός θα προμηθευτεί νέα λεωφορεία, τώρα που λύθηκαν τα περισσότερα ζητήματα με τη βοήθεια του Υπουργείου Μεταφορών. Μην ξεχνάτε ότι το δημόσιο χρωστούσε τα τελευταία 3 χρόνια στον ΟΑΣΘ πάνω από 131 εκ. Ευρώ. Τα λεωφορεία θα είναι έτσι κατασκευασμένα, που η επιστημονική επιτροπή θα επιλέξει ποιο είδος καυσίμου θα χρησιμοποιείται, ενώ θα γίνεται και προγραμματισμός για τον κλιματισμό», ανακοίνωσε ο κος Στεφανίδης.

Να τονίσουμε ότι η λειτουργία των Ιnfokiosks, τα οποία τοποθέτησε και λειτουργεί το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου NODES (New tOols for Design and opEration of urban transport interchangeS), διευθυντής του οποίου είναι ο καθηγητής του ΑΠΘ, Σπύρος Βούγιας. Μάλιστα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο κος Βούγιας τόνισε τη σημασία της βελτίωσης των συγκοινωνιών, με τέτοιες πιλοτικές εφαρμογές που θα οδηγήσουν, όπως είπε, στους σταθμούς του μέλλοντος.

Το έργο υλοποιήθηκε με τη βοήθεια του 7ου Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.

Απαραίτητες οι αυξήσεις

Αναγκαίες και απαραίτητες χαρακτήρισε σε δηλώσεις του τις αυξήσεις στα κόμιστρα των αστικών λεωφορείων ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης. Μίλησε για άδικες και ακραίες φωνές ενάντια στον Οργανισμό και πρόσθεσε: «Βάσει προϋπολογισμού, υπολογίσαμε ότι το προσήκον κόμιστρο είναι 1,10 ευρώ. Αυτό δεν θα το συναντήσετε αλλού στο κόσμο. Να μπορεί επιβάτης να κάνει μέγιστη διαδρομή 120 χλμ, σε αυτή την τιμή. Εμείς καυχιόμαστε γι' αυτό. Όχι να μας λέει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι γίνεται κατασπατάληση» ανέφερε ο κ. Στεφανίδης, απαντώντας στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ.

Και πρόσθεσε: «Τα εισιτήρια είχαν να αυξηθούν 5 χρόνια. Μέσα σε αυτή την 5ετία, οι δαπάνες αυξήθηκαν 35 – 40%. Η αύξηση του 25% στο βασικό εισιτήριο έπρεπε να γίνει, κατά την άποψή μου».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ