Επιστολή στον διευθύνοντα της Thema, της διαχειρίστριας εταιρείας του Μετρό Θεσσαλονίκης έστειλε ο δήμαρχος της πόλης, Στέλιος Αγγελούδης, με αίτημα να παραταθει το ωράριο λειτουργίας.
Υπενθυμίζεται ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης λειτουργεί με ωράριο από τις 05:15 και έως τις 23:00. Ο κ. Αγγελούδης με την επιστολή του ζητά την παράταση του ωραρίου έως και τη 01:00, ειδικά σε μία περίοδο με αυξημένη κινητικότητα στην πόλη τόσο από τους κατοίκους της όσο και από τους επισκέπτες της.
Η απάντηση στο αίτημα του Δήμου αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.
