Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Βανδάλισαν το Seatrac για να μπαίνουν ΑμεΑ στη θάλασσα σε παραλία στη Θεσσαλονίκη

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Άγνωστοι προκάλεσαν φθορές στον εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να καταστεί προσωρινά αδύνατη η χρήση του από άτομα με αναπηρία

Στόχος βανδάλων έγινε τις προηγούμενες ημέρες το Seatrac που είναι τοποθετημένο στους Νέους Επιβάτες του δήμου Θερμαϊκού, στη Θεσσαλονίκη. Οι άγνωστοι προκάλεσαν φθορές στον εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να καταστεί προσωρινά αδύνατη η χρήση του από άτομα με αναπηρία και κινητικές δυσκολίες.

Η δημοτική αρχή κάνει λόγο για μια κακόβουλη ενέργεια που στερεί, έστω και προσωρινά, τη δυνατότητα αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για πολίτες και επισκέπτες με αναπηρία.

Οι απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης έχουν ήδη δρομολογηθεί από τον δήμο Θερμαϊκού και το σύστημα Seatrac αναμένεται να είναι πλήρως λειτουργικό και διαθέσιμο στο κοινό την Τετάρτη 24 Ιουνίου.

Αναλυτικά, σε ανακοίνωσή του ο δήμος Θερμαϊκού αναφέρει:

Εκτός λειτουργίας τέθηκε ο μηχανισμός Seatrac στην παραλία των Νέων Επιβατών, μετά από περιστατικό βανδαλισμού που σημειώθηκε στο σημείο.

Η κακόβουλη αυτή ενέργεια προκάλεσε φθορές στον εξοπλισμό, στερώντας προσωρινά την αυτόνομη πρόσβαση στη θάλασσα για τους συμπολίτες και επισκέπτες μας με αναπηρία.

Στόχος μας είναι η ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας της δομής προς όφελος των λουομένων.

Το σύστημα Seatrac αναμένεται να είναι και πάλι πλήρως λειτουργικό και διαθέσιμο στο κοινό την ερχόμενη Τετάρτη, 24 Ιουνίου.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ