Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Έρευνα του ΚΕΠΚΑ για τις υπηρεσίες του ΟΑΣΘ

Ερευνα για να καταγράψει τις απόψεις των επιβατών για τον ΟΑΣΘ διενεργεί το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Έρευνα προκιεμένου να καταγράψει τις απόψεις των επιβατών για τον ΟΑΣΘ μετά τις πρόσφατες αυξήσεις, στο αντίτιμο των εισιτηρίων και τις αλλαγές, σε δρομολόγια, που ανακοίνωσε ο οργανισμός, διεξάγει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.).

Η έρευνα θα διεξαχθεί, μέσω διαδικτύου (ιστοσελίδα ΚΕ.Π.ΚΑ., λογαριασμό ΚΕ.Π.ΚΑ. στο facebook και στο twitter κ.λπ.), μέσω τηλεφωνικών επικοινωνιών, με διανομή ερωτηματολογίων, σε μαζικούς χώρους (εργασίας, συλλόγους κ.λπ.) και με συμπλήρωση των ερωτηματολογίων, από τους καταναλωτές, που επισκέπτονται τα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν, με δελτία τύπου και συνεντεύξεις.

Όσοι θέλουν να συμμετάσχουν στην έρευνα, μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΚΕ.Π.ΚΑ.: www.kepka.org και να επιλέξουν δεξιά, το link, με την ένδειξη: «Η άποψη των επιβατών για τον Ο.Α.Σ.Θ.». Στην έρευνα μπορούν να συμμετέχουν όλοι. Ημερομηνία λήξης έρευνας: 7/12/2014

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Μαθητές ενίσχυσαν το Κοινωνικό Παντοπωλείο Πυλαίας – Χορτιάτη
Ενημερώθηκαν για το έργο των Κοινωνικών Δομών του δήμου – Συγκέντρωσαν προϊόντα εν όψει των εορτών του Πάσχα
Θεσσαλονίκη: Μαθητές ενίσχυσαν το Κοινωνικό Παντοπωλείο Πυλαίας – Χορτιάτη