Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Στα ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης οδηγίες και αιτήσεις για το πρόγραμμα αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) υποδέχονται και εισαγάγουν στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα τις αιτήσεις των πολιτών, που δεν έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν οι ίδιοι τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά....

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης υπενθυμίζει ότι ξεκίνησε τη Δευτέρα 20 Απριλίου και θα ολοκληρωθεί στις 20 Μαΐου 2015 η περίοδος υποβολής αιτήσεων των πολιτών, που πληρούν τις προϋποθέσεις ένταξης στο “Πρόγραμμα Αντιμετώπισης της Ανθρωπιστικής Κρίσης”, βάσει του νόμου 4320/2015.

Οι παροχές του προγράμματος αφορούν σε

• Δωρεάν επανασύνδεση και παροχή ηλεκτρικού ρεύματος

• Επίδομα ενοικίου για την εξασφάλιση στέγης και

• Επιδότηση σίτισης

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) υποδέχονται και εισαγάγουν στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα τις αιτήσεις των πολιτών, που δεν έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν οι ίδιοι τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά.

Στα έξι ΚΕΠ του Δήμου Θεσσαλονίκης διανέμονται έντυπα με οδηγίες προς τους πολίτες με τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια ένταξης στο πρόγραμμα καθώς και φόρμες αιτήσεων με τα απαραίτητα στοιχεία που θα πρέπει να συγκεντρώσουν οι ενδιαφερόμενοι πριν την τελική κατάθεση των αιτήσεών τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ