Προκειμένου να αυξηθεί το τουριστικό ρεύμα προς τη Θεσσαλονίκη, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετείχε σε περίπου είκοσι Β2Β συναντήσεις με φιλοξενούμενους buyers, στο ολοήμερο επαγγελματικό workshop που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2015 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η φετινή διοργάνωση έριξε ειδικό βάρος στο συνεδριακό τουρισμό, έναν τομέα όπου η Θεσσαλονίκη θέλει να ξανακερδίσει τη θέση που της αξίζει στο χάρτη με τις μεγάλες συνεδριουπόλεις της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων.
Η τάση που επικρατεί στη διεθνή αγορά είναι η εξερεύνηση νέων προορισμών, όπου η Θεσσαλονίκη διαθέτει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να επεκταθεί ακόμη περισσότερο στο κομμάτι του city break, αλλά και στο συνεδριακό και εκπαιδευτικό τουρισμό, τονίζει η ΕΞΘ, προσθέτοντας ότι σε αυτούς τους τρεις τομείς επικεντρώθηκαν οι συναντήσεις της ΕΞΘ, οι οποίες και ζητήθηκαν από ξένους τουριστικούς πράκτορες, γεγονός που δείχνει ότι ο προορισμός ανταποκρίνεται θετικά στις απαιτήσεις τους για να ενταχθεί σε τουριστικά πακέτα που αφορούν τη Βόρεια Ελλάδα.
Η ΕΞΘ συμμετείχε για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Travel Trade Athens και εκπροσωπήθηκε από την υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Ευδοκία Τσατσούρη. Τη φετινή διοργάνωση ανέλαβαν ο Δήμος Αθηναίων, η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) και το Athens Convention & Visitors Bureau, σε συνεργασία με το European Tourism Association (ΕΤΟΑ).
Η ΕΞΘ ευχαριστεί στην ανακοίνωσή της την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines για την πολύτιμη συμβολή της και τη διάθεση των εισιτηρίων