Στα αυτοκίνητα που θα ελεγχθούν για τον αερόσακο συνοδηγού ενδέχεται το σύστημα πυροκροτητή-εκτόνωσής του να μην λειτουργήσει βάσει των προδιαγραφών. Συγκεκριμένα, στους πυροκροτητές των αερόσακων συνοδηγού «ενός σταδίου» συγκεκριμένων μοντέλων (ονομαζόμενοι από την Takata ως SPI) ενδέχεται, λόγω της κατασκευής τους, μετά από την πάροδο μεγάλου χρονικού διαστήματος, να εισέλθει υγρασία. Ως εκ τούτου είναι πιθανό σε περίπτωση ενεργοποίησης του αερόσακου να μην πραγματοποιηθεί η πλήρης εκτόνωσή του.
Για τα οχήματα που εμπλέκονται στον έλεγχο για τον αερόσακο του οδηγού, τα οποία είναι εξοπλισμένα με αερόσακο «ενός σταδίου» ενδέχεται λόγω της κατασκευής των αερόσακων μετά από την πάροδο μεγάλου χρονικού διαστήματος, να εισέλθει υγρασία στο εσωτερικό τους. Ως εκ τούτου είναι πιθανό σε περίπτωση ενεργοποίησης του αερόσακου να διαρραγεί αυξάνοντας την πιθανότητα διαμελισμού.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα παραπάνω θέματα.
Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Toyota σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει o σχετικός έλεγχος / αντικατάσταση χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.