Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Στον αγιασμό του 51ου Δημοτικού Σχολείου βρέθηκε ο ΥΜΑ-Θ

Ο υπηρεσιακός υφυπουργός Μακεδονίας - Θράκης, Φ. Τσαλίδης, συνομίλησε με το εκπαιδευτικό προσωπικό για τα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Στον Αγιασμό του 51ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης (Κασσάνδρου 54), παραβρέθηκε σήμερα ο υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), κ. Φίλιππος Τσαλίδης, προκειμένου να ευχηθεί «καλή σχολική χρονιά» στους δασκάλους, τους γονείς, τους μαθητές και τις μαθήτριες.

Ο Υφυπουργός εμφανίστηκε ιδιαίτερα συγκινημένος, καθώς ήταν απόφοιτος του 51ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης και, όπως τόνισε, πήρε από εκεί τα απαραίτητα εφόδια και εργαλεία για ένα καλύτερο μέλλον.

Πριν την τέλεση του Αγιασμού, ο Υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), συνομίλησε με το εκπαιδευτικό προσωπικό για τα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Στον χαιρετισμό του προς τους παρευρισκόμενους δασκάλους, γονείς και μαθητές-μαθήτριες, ο Υφυπουργός, κ. Φίλιππος Τσαλίδης, μεταξύ άλλων, είπε:

«Σήμερα είναι μία ιδιαίτερη στιγμή για μένα, γιατί πρέπει να σας εκμυστηρευτώ ότι είμαι απόφοιτος αυτού του δημοτικού σχολείου. Μπορεί να έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε, αλλά για μένα δεν παύει να είναι αυτό το δημοτικό σχολείο όπου αποφοίτησα. Είχα καλούς δασκάλους, τους αγαπούσα και με αγαπούσαν. Ήταν σαν δεύτεροι γονείς μου και οφείλω να πω ότι μου παρείχαν τις δεξιότητες εκείνες, ώστε να έχω ένα καλύτερο μέλλον», και πρόσθεσε:

«Όσον αφορά την εκπαίδευση, εγώ προσωπικά είμαι υπέρ της αριστείας, και όχι της ελάσσονος προσπάθειας. Από την άλλη πλευρά, η πολιτεία πρέπει να επαναπροσδιορίσει τον ρόλο του εκπαιδευτικού, ώστε να υπηρετεί το λειτούργημά του επάξια και αποδοτικά. Αυτό απαιτεί συνεχή επιμόρφωση και αξιολόγηση, αξιοκρατική επαγγελματική εξέλιξη και άνοδο του βιοτικού του επιπέδου.

» Μόνο με αυτόν τον τρόπο, το εκπαιδευτικό μας σύστημα θα κάνει το ποιοτικό άλμα, θα ενσωματώσει τη σύγχρονη τεχνογνωσία, θα είναι εναρμονισμένο με τη διεθνή και ευρωπαϊκή πραγματικότητα, θα προάγει την ποιότητα ως στοιχείο ανταγωνιστικότητας και θα στοχεύει όχι μόνο στη γνώση, αλλά στην πραγματική και ολοκληρωμένη Παιδεία».

Στη συνέχεια, ο υφυπουργός, κ. Φίλιππος Τσαλίδης, υπογράμμισε ότι «αν η πολιτεία και γενικά η κάθε κυβέρνηση, πραγματικά πιστεύει ότι η εκπαίδευση, η έρευνα και η καινοτομία είναι προτεραιότητα γι’ αυτή τη χώρα και είναι ένας σημαντικός αναπτυξιακός μοχλός, πρέπει να σκύψει πάνω από αυτόν τον τομέα. Πρέπει να διαθέσει εθνικούς πόρους, γιατί πάντοτε υπάρχουν, και όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων, έτσι ώστε η παρεχόμενη γνώση να είναι ποιοτικά καλύτερη και να δημιουργεί νέους ανθρώπους με δεξιότητες. Το κυριότερο για την πολιτεία είναι να μην αφήνει να φεύγουν όλοι αυτοί οι νέοι επιστήμονες, που εγκαταλείπουν τα τελευταία πέντε χρόνια την Ελλάδα, καθώς ο αριθμός τους έφτασε περίπου τις 300.000».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΜέΡΑ25: Κακόγουστο αστείο οι σχεδιασμοί και η ετοιμότητα του επιτελικού κράτους
«Υπό τη διακυβέρνηση της Ν.Δ., σε κάθε κακοκαιρία, η Ελλάδα σπάει κάθε ρεκόρ παραλύοντας σχεδόν πριν καν τα καιρικά φαινόμενα εμφανιστούν», αναφέρει...
ΜέΡΑ25: Κακόγουστο αστείο οι σχεδιασμοί και η ετοιμότητα του επιτελικού κράτους