Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής: Άνοιγμα στην τουριστική αγορά της Ισπανίας

Εκδήλωση στη Μαδρίτη για να προβληθούν τα κύρια αξιοθέατα της Χαλκιδικής και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής επιχειρεί ξανά άνοιγμα στην Ισπανική αγορά για την προβολή της Χαλκιδικής. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, στη Μαδρίτη πραγματοποιήθηκε η δεύτερη εκδήλωση προώθησης της Χαλκιδικής και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με σκοπό να προβληθούν τα κύρια αξιοθέατα του προορισμού. Η περιοχή προσπαθεί να καθιερωθεί ως προορισμός διακοπών στο κοινό της Ισπανίας, προσφέροντας πραγματικούς θησαυρούς για τους ταξιδιώτες.

Η εκδήλωση, η οποία έλαβε χώρα στο Palacio de los Duques Gran Meliá, τελέστηκε υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Ελλάδας στη Μαδρίτη και άνοιξε με τον χαιρετισμό από τον κ. Ηλία Φωτόπουλο, Πρέσβη της Ελλάδας στη Μαδρίτη, ο οποίος τόνισε ότι «πρόκειται για μία από τις πιο γνωστές περιοχές του κόσμου, καθώς είναι η πατρίδα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του φιλόσοφου Αριστοτέλη». Έτυχε επίσης της στήριξης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και του Ελληνοϊσπανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου. Ο κ. Γιώργος Μπρουτζάς, Διευθυντής του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και η κα Αλεξάνδρα Γαϊτανάκη, εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, παρουσίασαν σε πάνω από 40 δημοσιογράφους και εκπροσώπους των ισπανικών ΜΜΕ, επιχειρηματικών ενώσεων, εκπροσώπους ισπανικών ταξιδιωτικών πρακτόρων καθώς και γραφείων, τις διάφορες εμπειρίες που προσφέρουν αυτοί οι μοναδικοί προορισμοί.

touristikos_organismos_xalkidiki_madriti_1.jpeg

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον πολιτιστικό, ιστορικό και φυσικό πλούτο που χαρακτηρίζει αυτή την περιοχή, καθώς και την ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων και τουριστικών προτάσεων που την καθιστούν ελκυστική για διάφορους τύπους ταξιδιωτών. Από ονειρεμένες παραλίες και ορεινά τοπία μέχρι ιστορικές πόλεις, γαστρονομικές διαδρομές και εμπειρίες οινοτουρισμού.

Η Κεντρική Μακεδονία, που μέχρι πρόσφατα ήταν μια άγνωστη περιοχή για τους Ισπανούς τουρίστες, προσελκύει ολοένα και περισσότερους επισκέπτες από την Ισπανία λόγω της εγγύτητας και της στενής πολιτιστικής σχέσης που διατηρεί η Ισπανία με την Ελλάδα. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αριθμός των τουριστών από την Ιβηρική χερσόνησο έχει αυξηθεί κατά 1.240% σε σχέση με το 2022, σύμφωνα με πηγές από την ιστοσελίδα www.economistas.gr. Αυτό το στοιχείο αποδεικνύει σαφώς το έντονο ενδιαφέρον που έχει προκαλέσει η προώθηση των κύριων αξιοθέατων της περιοχής, γεγονός που οφείλεται εν μέρει στη προνομιακή σύνδεση της Ελλάδας με την Ισπανία μέσω απευθείας πτήσης από τη Βαρκελώνη προς το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης (από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο 2024, 10.065 αφίξεις, αύξηση 78,30 % σε σχέση με το 2023), καθώς και στη μεγάλη κίνηση κρουαζιερόπλοιων.

Η Χαλκιδική με τις χρυσαφένιες αμμουδιές, τα κρυστάλλινα νερά και τα πλούσια φυσικά τοπία την καθιστούν έναν ιδανικό προορισμό τόσο για όσους αναζητούν χαλάρωση όσο και για τους λάτρεις της περιπέτειας. Με γραφικά παραθαλάσσια χωριά, εκλεκτή τοπική γαστρονομία και έναν συνδυασμό ζωντάνιας και ηρεμίας, η Χαλκιδική προσφέρει μια ποικιλόμορφη εμπειρία που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία της ελληνικής φύσης με τη ζεστή φιλοξενία της.

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Aegean, η Avance Car Rental και το ξενοδοχείο Athena Pallas Resort του ομίλου ACROTEL. Την ευθύνη της άρτιας διοργάνωσης είχε ο όμιλος Sol De Grecia.

touristikos_organismos_xalkidiki_madriti_3.jpeg
touristikos_organismos_xalkidiki_madriti_4.jpg

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ