Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

«Αυτοκόλλητο» κατά της παχυσαρκίας – Πόσο μειώνει το λίπος σε 4 εβδομάδες

Νέα μέθοδος ως αντίβαρο στην επιδημία παχυσαρκίας

Ένα δερματικό επίθεμα που εμποδίζει την αύξηση του βάρους και μειώνει τη λιπώδη μάζα κατά 30% σε διάστημα μόλις τεσσάρων εβδομάδων, προτείνουν κινέζοι ερευνητές ως αντίβαρο στην επιδημία παχυσαρκίας, σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Small Methods.

Οι ερευνητές του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Nanyang στην Σιγκαπούρη δημιούργησαν ένα επίθεμα που περιέχει εκατοντάδες μικροσκοπικές βελόνες οι οποίες διοχετεύουν στο σώμα δραστικές ουσίες που προάγουν την απώλεια βάρους.

Τα φάρμακα είναι ήδη γνωστά ως θεραπείες κατά της παχυσαρκίας, αλλά ο νέος τρόπος χορήγησής τους αποτελεί μια αποτελεσματική εναλλακτική λύση, όπως τουλάχιστον προέκυψε από τα πειράματα σε ποντίκια. Οι δραστικές ουσίες διασπάνε το λευκό λίπος και το μετατρέπουν σε καφέ λίπος.

Όπως εξηγούν οι καθηγητές Τσεν Πενγκ και Ξου Τσεντζιε «η χορήγηση των φαρμάκων μέσω των εκατοντάδων μικροσκοπικών βελόνων ώθησαν το λευκό λίπος να μετατραπεί σε καφέ μέσα σε πέντε ημέρες αυξάνοντας έτσι την δαπάνη ενέργειας και συντελώντας τελικά σε μείωση της πρόσληψης σωματικού λίπους». Επίσης, παρατηρήθηκε μείωση στα επίπεδα της χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων στα πειραματόζωα που έφεραν το επίθεμα, εν αντιθέσει με τα ποντίκια της ομάδας ελέγχου.

Η ποσότητα των φαρμάκων που δοκιμάστηκαν στη μελέτη ήταν πολύ μικρότερη αυτής που θα λάμβανε κάποιος από του στόματος ή σε ενέσιμη μορφή και αυτό μειώνει σημαντικά την πιθανότητα ανεπιθύμητων ενεργειών αλλά και το θεραπευτικό κόστος. Σύμφωνα με τους ερευνητές ο στόχος είναι το επίθεμα να βοηθήσει τα άτομα με πρόβλημα βάρους να αυξήσουν την δαπάνη ενέργειας και έτσι να μειωθεί η πιθανότητα αποθήκευσης λίπους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Το project είναι σχεδιασμένο για φοιτητές του 2ου έτους στη Διοίκηση Τουρισμού και Αναψυχής και στοχεύει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της...
Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Ημερίδα της Marketing Greece με κεντρικό μήνυμα «Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης»
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»