Skip to main content
Menu

Σούπες για βραδινό: Τα 3 συστατικά που τονώνουν το ανοσοποιητικό

Μπορείτε να τις ετοιμάσετε εύκολα και γρήγορα χρησιμοποιώντας ελάχιστα υλικά

Οι σούπες είναι μία ιδανική επιλογή για τα κρύα βράδια, καθώς είναι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλές σε θερμίδες.

Πώς μπορείτε να τις κάνετε ακόμα πιο υγιεινές;

Τα παρακάτω συστατικά θα αναδείξουν τη γεύση της σούπας σας, ενώ παράλληλα θα ενισχύουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Μiso: Το miso είναι ένα από τα συστατικά που αγαπούν οι σεφ. Πρόκειται για μία μακροβιοτική υπερτροφή που αποτελεί ένα από τα βασικά συστατικά της ιαπωνικής κουζίνας. Είναι προϊόν ζύμωσης και παρασκευάζεται κυρίως από φασόλια σόγιας, θαλασσινό αλάτι και ρύζι ή κριθάρι. Μπορείτε να δοκιμάσετε να δημιουργήσετε μία σούπα miso ή απλώς να το χρησιμοποιήσετε για να δώσετε πλούσια γεύση στη σούπα λαχανικών σας. Μην ξεχνάτε ότι είναι σημαντικό να το χρησιμοποιήσετε στο τέλος της συνταγής σας, καθώς αν βράσει περισσότερο από ότι χρειάζεται, δεν θα σας προσφέρει τα ευεργετικά του συστατικά.

Ζωμός κρέατος: Ο ζωμός κρέατος από κόκαλα αποτελεί μία υγιεινή επιλογή με σημαντικά οφέλη για την υγεία του εντέρου. Περιέχει γλυκίνη, ένα βασικό συστατικό του κολλαγόνου και ζελατίνη. Έτσι, αναπληρώνει το κολλαγόνο στο δέρμα, ενώ παράλληλα έχει σημαντικά οφέλη για το πεπτικό σύστημα, εμποδίζοντας τη φλεγμονή. Είναι πολύ εύκολο να χρησιμοποιηθεί σε σχεδόν οποιαδήποτε συνταγή σούπας. Ο ζωμός κοτόπουλου ταιριάζει ιδανικά στις χορτόσουπες με λαχανικά, ενώ ο ζωμός βοδινού θα αναδείξει τις κρεατόσουπες.

Λαχανικά που έχουν υποστεί ζύμωση: Τα λαχανικά που έχουν υποστεί ζύμωση προσφέρουν σημαντικά οφέλη για την υγεία του εντέρου, καθώς είναι πλούσια σε προβιοτικά και περιέχουν φυτικές ίνες. Η ξινή, πικάντικη γεύση τους μπορεί να προσφέρει ισορροπία σε αλμυρές ή γλυκές συνταγές, βοηθώντας σας να δημιουργήσετε ιδιαίτερα πιάτα. Υπάρχουν αρκετές ποικιλίες λαχανικών που είναι διαθέσιμες στην αγορά σήμερα, αλλά πάντα μπορείτε να τα φτιάξετε και μόνοι σας. Όπως ισχύει και για το miso, έτσι και σε αυτήν την περίπτωση, πρέπει να τα προσθέσετε στην κατσαρόλα, αφού η σούπα σας είναι έτοιμη, για να διατηρηθούν οι ευεργετικές ιδιότητές τους και οι μικροοργανισμοί που περιέχουν.

Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε σε οποιαδήποτε συνταγή, δοκιμάζοντας τις δικές σας θρεπτικές παραλλαγές.

Πηγή: mindbodygreen.com

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ