Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Έρευνες του πανεπιστημίου UCL έδειξαν ότι η άσκηση βελτιώνει την απόδοση του εγκεφάλου: 3 εύκολοι τρόποι για να ξεκινήσετε την άσκηση

askisi

Το καλοκαίρι σχεδόν τελείωσε και η θερμοκρασία άρχισε να πέφτει σε φθινοπωρινά επίπεδα. Να μια ευκαιρία για να ξεκινήσετε την άσκηση και να δείτε τα οφέλη της τα οποία δεν περιορίζονται μόνο στην απώλεια βάρους, αλλά όπως δείχνουν και έρευνες επηρεάζει θετικά και την εγκεφαλική λειτουργία. Συνεχίστε να διαβάζετε, για να δείτε 3 εύκολους τρόπους για άσκηση ακόμα και για τους πολύ αρχάριους.

Βρείτε τουλάχιστον 30 λεπτά μέσα στη μέρα

Η μεγαλύτερη δικαιολογία που λένε οι περισσότεροι σχετικά με την άσκηση, είναι ότι δεν έχουν χρόνο μέσα στην ημέρα. Υπάρχουν δύο ενδεχόμενα για αυτό. Ή όντως η δουλειά τους είναι τόσο απαιτητική που θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι όλο το 24ωρο, ή το πιο πιθανό ενδεχόμενο, να μην έχουν διάθεση για σωματική άσκηση. Τα πράγματα είναι απλά για την δεύτερη κατηγορία, στην οποία ανήκει η πλειοψηφία του κόσμου.

Μπορείτε εύκολα να βρείτε χρόνο, μειώνοντας το χρόνο που αφιερώνετε στο Instagram και Tik Tok, σε παιχνίδια καζίνο, ή σε βιντεάκια στο Youtube. Αν δυσκολεύεστε με αυτό, μπορείτε πολύ απλά να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές, όπως το AppBlock, που μπλοκάρουν τη πρόσβαση σε εφαρμογές που σας αποσπούν την προσοχή.

Ένας άλλος τρόπος, είναι το να γράψετε ένα πρόγραμμα που να χωρίζει την ημέρα σας σε στάδια (π.χ. 7-7:30 περπάτημα, 7:45-8:15 μπάνιο, κ.λ.π.), και να το κολλήσετε στο ψυγείο σας έτσι ώστε να το βλέπετε συνέχεια. Οι λύσεις είναι πολλές αλλά πάνω από όλα πρέπει να υπάρχει διάθεση.

podilato-askisi

Ξεκινήστε αργά και συνεχίστε σταθερά

Προφανώς δε γίνεται να σηκώσετε πάγκο 150 κιλά ή να τρέξετε 15 χιλιόμετρα μαραθώνιο από την πρώτη μέρα. Μπορείτε πολύ εύκολα να ξεκινήσετε με κατι πολύ απλό όπως το περπάτημα ή τον διάδρομο σε ένα γυμναστήριο. Αν έχετε έναν personal trainer τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα, καθώς ένας επαγγελματίας θα σας κρατήσει πιο εύκολα σε ένα πρόγραμμα και θα σας δώσει το κίνητρο και τις ασκήσεις που είναι κατάλληλες για εσάς.

Το σημαντικό δεν είναι να γυμναστείτε πολύ έντονα μία φορά στο τόσο, αλλά να ασκείστε τακτικά και με πρόγραμμα (π.χ. 20-30 λεπτά για τρέξιμο τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα). Τα αποτελέσματα δε θα αργούν να φανούν στο σώμα σας, ειδικά με μία ισορροπημένη διατροφή, αυτό όμως που θα σας κάνει εντύπωση είναι το πως θα νιώσετε μετά από ένα μπάνιο μετά την άσκηση.

Βρείτε αυτό που θέλετε και πηγαίνετε με τον ρυθμό σας

Αν θέλετε να ενσωματώσετε την σωματική άσκηση στον τρόπο ζωής σας, θα πρέπει να βρείτε τον τύπο άσκησης που σας ταιριάζει. Καλό θα ήταν αν είστε αρχάριοι να ξεκινήσετε με κάτι πιο απλό. Αν δεν είστε του γυμναστηρίου, μπορείτε να ξεκινήσετε χορούς (παραδοσιακοί, λάτιν, κ.α.), να ξεκινήσετε τρέξιμο, ποδήλατο, γιόγκα, personal, και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.

Δοκιμάστε νέα πράγματα και μην ντρέπεστε αν είστε μεγαλύτεροι σε ηλικία ή έχετε παραπανίσια η λιγότερα κιλά από όσα νομίζετε ότι θα έπρεπε να είστε. Απλά κάντε το, όπως λέει και το λογότυπο της Nike, και θα δείτε ότι θα σας βγει σε καλό!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ