Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Ποιες τροφές νικούν το άγχος

4 τρόφιμα που θα σε κάνουν να νιώσεις καλύτερη στη… στιγμή!

Υπάρχουν τροφές που μπορούν να μας χαλαρώσουν ακόμη και εκείνες τις δύσκολες μέρες της υπέρμετρης πίεσης και άγχους.  Χωρίς καθυστέρηση ας δούμε τα 4 τρόφιμα κατά του στρες.

Περιέχουν ψευδάργυρο που έχει μεγάλη σημασία για την καλή διάθεση, αλλά και σίδηρο και καλά λιπαρά οξέα. Έτσι, δίνουν ενέργεια (η έλλειψή της μας κάνει να νιώθουμε αγχωμένοι) και αποτελούν ουσιαστικό μέρος μιας σωστής διατροφής.

Καλά αυτό ξέρατε κι εσείς, αλλά η σοκολάτα δεν θα μπορούσε να λείπει από μία τέτοια λίστα. Η σοκολάτα μειώνει τα επίπεδα της κορτιζόλης (της ορμόνης του στρες) στο αίμα και περιορίζει τα συμπτώματα του στρες. Προτίμησε τη μαύρη που επιπλέον είναι πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Δεν είναι τυχαίο που θεωρούνται «super food» τόσο για την υγεία όσο και για την ψυχολογία μας. Είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που θεωρούνται ευεργετικά όταν μας πνίγει το στρες.

Δημητριακά ολικής άλεσης

Το μαγνήσιο και η τρυπτοφάνη (που ο οργανισμός αξιοποιεί για να εκκρίνει σεροτονίνη, τη λεγόμενη και ορμόνη της ευτυχίας) που περιέχουν τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι πολύ σημαντικά για να έχουμε ηρεμία. Εμπλούτισε τη διατροφή σου με μακαρόνια και ψωμί ολικής άλεσης και φάε για σνακ μια μπάρα δημητριακών για ενέργεια και καλή διάθεση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ