Μέσω ανακοίνωσης ο Ολυμπιακός αποδέσμευσε τον Κώστα Αντετοκούνμπο.
Η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ ευχαρίστησε τον Έλληνα σέντερ και του ευχήθηκε τα καλύτερα για τη συνέχεια της καριέρας τους. Ο Κώστας Αντετοκούνμπο θα συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη, όπου αγωνίστηκε πέρσι δανεικός από τους Πειραιώτες.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».
- Θεσσαλονίκη: Κλειστός ο Περιφερειακός για τη γέφυρα Πανοράματος - Ουρές από ΙΧ (VIDEO)
- Θεσσαλονίκη: Η αριστούχος Μαριάννα έσκισε με 19.300 μόρια - Το απόλυτο με 20 σε 2 μαθήματα
- Ζωή κάτω από τα συντρίμμια στη Βενεζουέλα: Γυναίκα γέννησε μέσα στα ερείπια (VIDEO)
- Πανελλαδικές 2026: Πού ανεβαίνουν και πού πέφτουν οι βάσεις - Οι πρώτες εκτιμήσεις
