Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Η 3ds υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια του «Μέλι Μούσες»

Αναδεικνύοντας τις γεύσεις της Ελλάδας μέσα σε μία συσκευασία μελιού

Η 3ds Digital Marketing Agency, στη Θεσσαλονίκη υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια του «Μέλι Μούσες», αναδεικνύοντας τις γεύσεις της Ελλάδας μέσα σε μία συσκευασία μελιού. Ένα ξεχωριστό μέλι, μία μοναδική σύσταση που θυμίζει ένα «Μέλι όπως παλιά», μια γεύση τόσο αγνή, τόσο φυσική και ταυτόχρονα τόσο ελληνική. Κύριος στόχος του τηλεοπτικού σποτ είναι να δημιουργήσει συναισθήματα νοσταλγίας, αυτό το γλυκόπικρο συναίσθημα, που θα βοηθήσει τον καταναλωτή να αναπτύξει ένα συναισθηματικό δέσιμο με το προϊόν. Το «Μέλι μου», όπως θυμάται και η γιαγιά στο νέο τηλεοπτικό σποτ που προσφέρει με αγάπη ένα θρεπτικό και αγνό πρωινό στην εγγονή της.

Η καμπάνια απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα, ενώ για την υλοποίησή της χρειάστηκε ο συντονισμός πολλών ομάδων. Η επικοινωνία της ενέργειας αυτής σχεδιάστηκε μέσα από μία συνδυασμένη προβολή, μέσω ενός site σχεδιασμένο αποκλειστικά πάνω στις ανάγκες του «Μέλι Μούσες», με σκοπό να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες του. Ακολούθησαν καμπάνιες σε πολλαπλά digital μέσα όπως Google Search και Display, Social Media Ads σε Facebook & Instagram καθώς και Newsletters.

φωτ. αρχείου 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κρήτη και Ρόδος στους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους Γερμανούς
Τουρκία, Ουργκάντα και Σαφάγα στην Αίγυπτο, Μαγιόρκα, Κρήτη, Φουερτεβεντούρα, Κανάρια και Ρόδος, οι δημοφιλέστερες επιλογές για το ερχόμενο καλοκαίρι
Κρήτη και Ρόδος στους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους Γερμανούς