Συγκεκριμένα προτείνεται η ένταξη του έργου στο επιχειρησιακό πρόγραμμα "Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020", η επαναδημοπράτησή του και η αποπεράτωση της σύνδεσης, ως αυτόνομου έργου, ώστε να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις.
«Το έργο είχε ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και είχε δημοπρατηθεί από την "Εγνατία Οδός ΑΕ" με προϋπολογισμό 35.000.000 ευρώ. Λόγω οικονομικών προβλημάτων του αναδόχου η εργολαβία δεν ολοκληρώθηκε, αν και απέμεναν λίγες δεκάδες μέτρα για την ολοκλήρωση της σύνδεσης. Για λόγους που δεν είναι σε εμάς κατανοητοί η "Εγνατία Οδός ΑΕ" δεν προχώρησε στην επαναδημοπράτηση του έργου προκειμένου να ολοκληρωθεί η σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ» υπογραμμίζεται στην επιστολή των δύο προέδρων προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα και τον πρόεδρο της «Εγνατία Οδός ΑΕ», Απόστολο Αντωνούδη και τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.
Κατά τους δύο φορείς, σημασία του έργου είναι προφανής, δεδομένου ότι με αφετηρία ή προορισμό το λιμάνι διέρχονται κατά μέσον όρο 1.300 φορτηγά ημερησίως.