Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκης: Ο Οργανισμός Τουρισμού… μαθαίνει τα κινέζικα!

Το portal θα είναι και στην κινέζικη γλώσσα

Άνοιγμα προς την αγορά της Κίνας επιχειρεί να κάνει ο Οργανισμός Τουρισμού της Θεσσαλονίκης, το portal του οποίου σύντομα (και συγκεκριμένα ως τα τέλη Αυγούστου) θα είναι διαθέσιμο και στην Κινέζικη γλώσσα!

Σημειώνεται ότι το επίσημο portal προορισμού της Θεσσαλονίκης, www.thessaloniki.travel με χιλιάδες επισκέπτες το μήνα απ΄όλον τον κόσμο που προσφέρει ένα ηλεκτρονικό τουριστικό πανόραμα της πόλης και της γύρω περιοχής σήμερα είναι διαθέσιμο εκτός από τα Ελληνικά, στα Αγγλικά και στα Ρωσικά.

«Πρόκειται για μια επιβεβλημένη όσο και αναγκαία προσθήκη» τόνισε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης - Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου. «Η Κίνα, πρόσθεσε, είναι φέτος η τιμώμενη χώρα στην 82η ΔΕΘ. Το 2018 έχει ανακηρυχθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έτος Τουρισμού Ευρωπαϊκής Ένωσης-Κίνας και ο «Δυτικός Δρόμος του Μεταξιού», το πρόγραμμα που στηρίζουν η Commission και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού και συμπεριλαμβάνει και τη Θεσσαλονίκη είναι ορισμένοι από τους λόγους που έφεραν την κινέζικη γλώσσα στις ηλεκτρονικές εφαρμογές και στις τέσσερις γλώσσες που "μιλάει" ο ΟΤΘ» ανέφερε η κα Πατουλίδου.

«Η Θεσσαλονίκη είναι ένας από τους σημαντικότερους Βαλκανικούς σταθμούς στο Δρόμο του Μεταξιού. Στο Δυτικό μάλιστα τμήμα του έχει δεσπόζουσα θέση και γι αυτό η πόλη και η γύρω περιοχή προσδοκά μεγάλα και πολλαπλά οφέλη -όχι μόνο οικονομικά-από την τουριστική σύνδεσή της με την Κίνα και τις άλλες χώρες που βρίσκονται πάνω στον Δρόμο του Μεταξιού» πρόσθεσε η ίδια.

«Ο ηλεκτρονικός οδηγός της Θεσσαλονίκης στην Κινέζικη γλώσσα είναι η πρώτη από μια σειρά δράσεων που σχεδιάζουμε για την διευκόλυνση των Κινέζων τουριστών και την προβολή στην Κίνα του brand name «Many Stories,One Heart», των θεματικών κατηγοριών για την Γαστρονομία, την Εκπαίδευση, τις Τέχνες και τον Πολιτισμό, τον Αθλητισμό, τις Αγορές ,την Διασκέδαση , δηλαδή όλα όσα συνθέτουν την τουριστική εικόνα της Θεσσαλονίκης. Είναι μέρος ενός στόχου που θέλει τη Θεσσαλονίκη να έρθει πιο κοντά στην Κίνα και να γίνει δίαυλος επικοινωνίας της πόλης με τα εκατομμύρια των Κινέζων τουριστών που ταξιδεύουν κάθε χρόνο στην Ευρώπη» κατέληξε η κα Πατουλίδου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χαλκιδική: Τον τσάκωσαν με τις δύο χρυσές λίρες και κοσμήματα που είχε κλέψει νωρίτερα
Τα ανωτέρω κλοπιμαία, αξίας 6.000 ευρώ, σύμφωνα με δήλωση του παθόντα, κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στον νόμιμο κάτοχό τους
Χαλκιδική: Τον τσάκωσαν με τις δύο χρυσές λίρες και κοσμήματα που είχε κλέψει νωρίτερα
Μεγάλη επιχειρήση στη Θεσσαλονίκη: Φύλλο και φτερό το σπίτι που έμεινε η 38χρονη βομβίστρια
Οι Αρχές επί ποδός μετά την φονική έκρηξη στην Αγίου Δημητρίου - Τι φέρεται να βρέθηκε στο σπίτι βραχυχρόνιας μίσθωσης σύμφωνα με πληροφορίες του...
Μεγάλη επιχειρήση στη Θεσσαλονίκη: Φύλλο και φτερό το σπίτι που έμεινε η 38χρονη βομβίστρια