Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ρεκόρ συμμετοχών στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Το 55% των eshops που συμμετείχαν είδαν σημαντική αύξηση στο τζίρο τους, ενώ σχεδόν όλοι θα συμμετέχουν και του χρόνου

Με μεγάλη επιτυχία & ρεκόρ συμμετοχών, ολοκληρώθηκε φέτος η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου που διοργανώθηκε για έκτη χρονιά  από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A.

Η φετινή διοργάνωση χαρακτηρίζεται ως η πιο επιτυχημένη από την αρχή του θεσμού με τη συμμετοχή των e-shops να είναι αυξημένη κατά 70% σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση!

Γεγονός που έτυχε και της ιδιαίτερα θετικής αποδοχής των online καταναλωτών αφού οι προσφερόμενες εκπτώσεις  ξεπερνούσαν σε πολλές περιπτώσεις το -70%.

Η διαφημιστική καμπάνια κατέγραψε περισσότερα από 2,1 εκατομμύρια impressions σημειώνοντας ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ενημερωτική σελίδα που δημιούργησε ο GR.EC.A  για τους καταναλωτές. Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της εβδομάδας έπαιξε η προώθηση της εβδομάδας μέσα από τον ψηφιακό τύπο, το ραδιόφωνο και τη τηλεόραση, ενώ σημαντική για την επιτυχία της εβδομάδας ήταν και η συμμετοχή των 4 συστημικώνΤραπεζών, με προσφορές που ανακοίνωσαν μόνο για τη διάρκεια της εβδομάδας.

Το 55% των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετείχαν στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου είδαν σημαντική αύξηση στο τζίρο τους, ενώ σημαντκή ήταν και η αύξηση χρήσης της κάρτας στις online πληρωμές, όπως δηλώνει το 30% των e-shops που συμμετείχαν.

Στη σχετική έρευνα που πραγματοποίησε ο GR.EC.A. στα e-shops που συμμετείχαν στην εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου αποτυπώθηκε η επιτυχία της εβδομάδας, καθώς

Το 90% των e-shops που συμμετείχαν θεωρούν ότι η αύξηση στο τζίρο τους οφείλεται στην προώθηση του θεσμού

Το 97% των e-shops που συμμετείχαν θα λάβουν μέρος και στην επόμενη διοργάνωση

Ο θεσμός της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013. Στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι αφενός η προτροπή του καταναλωτικού κοινού να ψωνίσει διαδικτυακά και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της online αγοράς και των πλεονεκτημάτων που αυτή έχει.

Η «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2019», τελεί υπό την αιγίδα της Γ.Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή και την υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN από το ΟΠΑ και των ηλεκτρονικών καταστημάτων Skroutz.gr και Bestprice.gr.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Καμπανάκι» στον τουρισμό για ανάφλεξη στη Μ. Ανατολή - Πόσο επηρεάζει τη Θεσσαλονίκη
Θα υπάρξουν ακυρώσεις αν συνεχιστεί η κρίση, σύμφωνα με τους ξενοδόχους – Το «αποτύπωμα» για τη Θεσσαλονίκη – Ο κίνδυνος να χαθούν τουρίστες και από...
«Καμπανάκι» στον τουρισμό για ανάφλεξη στη Μ. Ανατολή - Πόσο επηρεάζει τη Θεσσαλονίκη