Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Η Ελλάδα στο επίκεντρο της Ιταλικής τουριστικής αγοράς το Δεκέμβριο

Διοργάνωση δύο  σημαντικών εκδηλώσεων/ workshop στην Ιταλία

Στην διοργάνωση δύο  σημαντικών εκδηλώσεων/ workshop στην Ιταλία για την προβολή και προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού στην Ιταλική αγορά, προχωράει  η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Ιταλίας, με στόχο την ενημέρωση ταξιδιωτικών πρακτόρων και  μεμονωμένων επισκεπτών για τη διευρυμένη επιλογή προορισμών και τουριστικών προϊόντων της χώρας καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Νωρίτερα  θα συμμετάσχει σε μια Τρίτη εκδήλωση που οργανώνει σημαντικός Τ.Ο. της Ιταλίας,  στο Μιλάνο.

Συγκεκριμένα:

Η πρώτη θα γίνει στο Τορίνο (11 Δεκεμβρίου) υπό την ονομασία: ΄΄Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΝΑΝΤΑΕΙ ΤΟ ΤΟΡΙΝΟ’’ και αφορά παρουσίαση και προώθηση της Ελλάδας και των Ελλήνων επαγγελματιών, μέσω B2B συναντήσεων, σε περίπου εξήντα (60) εκπρόσωπους Τour Operators, τουριστικών πρακτόρων, δημοσιογράφων και bloggers. Για την επιτυχή πραγματοποίηση των workshops, θα κληθούν να συμμετάσχουν από την Ελλάδα μέχρι και 20 επαγγελματίες του τουρισμού και τουριστικοί φορείς. Για την συγκεκριμένη εκδήλωση / workshop trade &media, o  ΕΟΤ συνεργάζεται με την TRAVEL OPENDAY SRLμία από τις μεγαλύτερες  εταιρείες στον τουριστικό κλάδο  που εκδίδει και τις  τουριστικές εφημερίδες TRAVEL QUOTIDIANO και TRAVEL OPEN DAY, που θα προβάλλουν το γεγονός.

Η δεύτερη θα γίνει στο Μιλάνο (12 Δεκεμβρίου) για την προβολή και προώθηση της Ελλάδας ως συνεδριακού προορισμού στην Ιταλική αγορά.Στόχος της εκδήλωσης είναι η παρουσίαση και προώθηση  των Ελλήνων επαγγελματιών/ξενοδοχείων που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο τομέα, μέσω B2B συναντήσεων, σε περίπου σαράντα (40) εξειδικευμένων buyers (εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων και συνεδρίων, Meeting&incentives, οργανισμούς/ενώσεις κ.ο.κ).

Στο μεταξύ στις 3 Δεκεμβρίου 2019,  η Υπηρεσίας ΕΟΤ Εξωτερικού Ιταλίας  συμμετέχει σε εκδήλωση του Ιταλικού T.O. NESSIE VIAGGI που θα πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο, με συμμετέχοντες δημοσιογράφους και εκπροσώπους τουριστικών γραφείων, που συνεργάζονται με τον συγκεκριμένο Τ.Ο., για την παρουσίαση των Ελληνικών προορισμών και των θεματικών τουριστικών προϊόντων της χώρας μας στο ιταλικό κοινό.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Το project είναι σχεδιασμένο για φοιτητές του 2ου έτους στη Διοίκηση Τουρισμού και Αναψυχής και στοχεύει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της...
Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Ημερίδα της Marketing Greece με κεντρικό μήνυμα «Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης»
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση - Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα
Ο πρόεδρος της Νίκης Δημήτρης Νατσιος κατηγόρησε τον Κώστα Καραμανλή για συγκάλυψη των ευθυνών για το δυστύχημα των Τεμπών
Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση - Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα