Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΔΕΔΔΗΕ: Εξυπηρέτηση πολιτών τηλεφωνικά όλο το 24ωρο

Ενημέρωση για τους τρόπου που μπορεί να εξυπηρετείται το κοινό

Ο ΔΕΔΔΗΕ, σε συνέχεια της αναβάθμισης των τηλεφωνικών του υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών και στο πλαίσιο προσαρμογής του στις έκτακτες συνθήκες όπως αυτές διαμορφώνονται από την πανδημία, ενημερώνει το κοινό για τα εξής:

Oι πελάτες μπορούν να απευθύνονται όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή στον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας deddie.gr/el/simeia-eksupiretisis/diktyo-exipiretisis/ .

Επιπλέον, για την υποβολή αιτήματος νέας σύνδεσης, ή άλλου αιτήματος σε υφιστάμενη παροχή, καθώς και για την αποστολή των εγγράφων σύνδεσης (πχ. ΥΔΕ – Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη κλπ.), οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Περιοχών, οι οποίες είναι αναρτημένες στον ιστότοπο της Εταιρίας deddie.gr/el/simeia-eksupiretisis/diktyo-exipiretisis/ .

Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη - όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή Σύμβασης Σύνδεσης - ο ΔΕΔΔΗΕ θα δέχεται μόνον κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

 

Η αναβάθμιση των εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας, στοχεύουν στην αποφυγή συνωστισμού των πελατών στα γραφεία των σημείων εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ με γνώμονα την προστασία της Δημόσιας Υγείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί