Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Τα KINGS Brioche μεγάλος χορηγός στο EJEKT Festival

Εδωσαν το παρών στο μεγάλο πάρτι με μια σειρά από πρωτοποριακές ενέργειες, πριν κατά τη διάρκεια και μετά το φεστιβάλ....

Μεγάλος Χορηγός στο EJEKT Festival 2015 ήταν τα KINGS Brioche από την Αλλατίνη. Το μεγάλο μουσικό event του καλοκαιριού πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο στο Tae Kwon Do του Φαλήρου, με τη συμμετοχή δεκάδων χιλιάδων θεατών. Στο εντυπωσιακό line-up της φετινής διοργάνωσης συμμετείχαν ο «βασιλιάς» του electro swing, Parov Stelar, ο Steve Aoki, οι Kadebostany, οι Glasvegas, οι Moon Duo, οι Ace2Ace και οι Night Knight. 

Τα KINGS Brioche έδωσαν το παρών στο μεγάλο πάρτι με μια σειρά από πρωτοποριακές ενέργειες, πριν κατά τη διάρκεια και μετά το φεστιβάλ. Κοινό χαρακτηριστικό τους ήταν ότι συνέδεαν online και offline περιβάλλον με έναν άκρως δημιουργικό και καινοτόμο τρόπο, που δεν είχε αντίστοιχο προηγούμενο στον ελληνικό χώρο.

Μέσα από τον μεγάλο διαγωνισμό “KINGS of EJEKT” που έτρεξε σε Facebook και Instagram, 46 τυχεροί κέρδισαν VIP εισιτήρια για αυτούς και την παρέα τους και είδαν τη φωτογραφία τους να “μεταμορφώνεται” σε street art πορτραίτο από τον γνωστό graffiti artist Same84. Επιπλέον, 100 fans κέρδισαν διπλές προσκλήσεις για τη συναυλία.

Την ημέρα της συναυλίας όσοι πέρασαν από την “KINGS Tent” είχαν την ευκαιρία να δουν τον Same84 να ζωγραφίζει LIVE street art πορτραίτα νικητών στον “Wall of KINGS”, να παίξουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια κερδίζοντας μοναδικά δώρα, να φωτογραφηθούν στο “KINGS Black Carpet” και φυσικά να απολαύσουν τα KINGS Brioche στις τρεις υπέροχες γεύσεις. Οι “KINGS of EJEKT” δε, φεύγοντας από την συναυλία πήραν μαζί τους και το street art πορτραίτο τους.

Επιπλέον, τα KINGS Brioche είναι το πρώτο brand στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε την εφαρμογή Periscope, για να μεταδώσει live τον παλμό της συναυλίας: από τα soundcheck και την προετοιμασία της σκηνής, μέχρι τα backstage και την αρένα, με παρουσιάστρια την αγαπημένη Τζένη Μελιτά.

Πολλά συλλεκτικά, αλλά και ..γευστικά δώρα δόθηκαν στους fans των KINGS μέσω διαγωνισμών στο Facebook και μετά το τέλος του μουσικού event.

“Όλες οι δράσεις που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο του KINGS EJEKT Festival, έδωσαν την ευκαιρία στους fans των KINGS Brioche να βιώσουν την εμπειρία ενός μεγάλου μουσικού event, όπως ποτέ ξανά. Μια τέτοια εμπειρία, με την απολαυστική επίγευση που αφήνει στο τέλος, αποτελεί μια τέλεια αφορμή για να ανακαλύψει κανείς το νέο απολαυστικό του εαυτό!”, καταλήγει η σχετική εταιρική ανακοίνωση. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πάμε Στοίχημα: Over με αξία στο Ουντινέζε - Νάπολι
Δευτέρα του Πάσχα (06/05) με τη δράση να παραμένει αμείωτη στο κουπόνι στοιχήματος, καθώς στο πρόγραμμα υπάρχουν δυνατά παιχνίδια σε Premier League &...
Πάμε Στοίχημα: Over με αξία στο Ουντινέζε - Νάπολι
Τέλος χρόνου για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη» - Μέχρι πότε γίνονται αιτήσεις
Με τη λήξη του προγράμματος, όλα τα νέα φωτοβολταϊκά οικιακών καταναλωτών, τα οποία καταθέτουν αίτηση σύνδεσης στον ΔΕΔΔΗΕ, θα υπάγονται στο...
Τέλος χρόνου για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη» - Μέχρι πότε γίνονται αιτήσεις