Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Συνάντηση Στρ. Σιμόπουλου με τη Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ/ΤΚΜ

Τι δήλωσε ο υποψήφιος βουλευτής με την Νέα Δημοκρατία στην Α΄ Θεσσαλονίκης...

Συνάντηση με τη Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος Κεντρικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας είχε σήμερα ο πρώην Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων και υποψήφιος βουλευτής με την Νέα Δημοκρατία στην Α΄ Θεσσαλονίκης, Στράτος Σιμόπουλος.

Ο κ. Σιμόπουλος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα μεγάλα αναπτυξιακά έργα που έχουν δρομολογηθεί και εκτελούνται στη Θεσσαλονίκη (στον αερολιμένα «Μακεδονία», στην εσωτερική Περιφερειακή οδό, τους κάθετους άξονες της Εγνατίας Οδού), ενώ επισήμανε ότι η «Πολιτεία οφείλει να πράξει ανάλογα με τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους στην περίπτωση του μετρό Θεσσαλονίκης», που αποτελεί το μεγαλύτερο σε εξέλιξη αναπτυξιακό έργο στην πόλη.

Αναφερόμενος στα τρέχοντα προβλήματα των μηχανικών, ο κ. Σιμόπουλος υπεραμύνθηκε του αιτήματος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας για τη δυνατότητα ελεύθερης επιλογής ασφαλιστικής κλάσης από πλευράς των μηχανικών, όπως και για το διαχωρισμό του κλάδου ασφάλισης από τον κλάδο υγείας, συμμεριζόμενος τις δυσκολίες των επαγγελματιών του κλάδου, καθώς είναι και ο ίδιος μηχανικός στο επάγγελμα.

Τόνισε τέλος ότι θα εργαστεί για την εξομάλυνση του προβλήματος που έχει ανακύψει με τις οφειλές των μηχανικών στο Ενιαίο Ταμείο Ανεξάρτητα Απασχολούμενων (ΕΤΑΑ).

Χθες, Κυριακή, ο κ. Σιμόπουλος πραγματοποίησε ειδική εκδήλωση με εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο ξενοδοχείο «Domotel Les Lazaristes» .

Ο κ. Σιμόπουλος αναφέρθηκε στα κυριότερα προβλήματα που απασχολούν σήμερα τους δασκάλους.

Στα ζητήματα της καθημερινότητας των δασκάλων, ο κ. Σιμόπουλος μίλησε για τις δεκάδες σχολικές αίθουσες που δρομολογήθηκαν τα προηγούμενα δυόμισι χρόνια που ο ίδιος ήταν Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων, εποπτεύοντας τον δημόσιο κατασκευαστικό φορέα, δηλαδή τις «Κτιριακές Υποδομές ΑΕ». Πολλές από τις αίθουσες αυτές ολοκληρώθηκαν και άλλες κατασκευάζονται σήμερα σε όλη την Ελλάδα, κυρίως όμως στη Θεσσαλονίκη όπου το πρόβλημα της διπλοβάρδιας ήταν εντονότερο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ