Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Μια Αφροδίτη και παιχνίδια εξουσίας στο Αριστοτέλειον

Από τις 19 Ιανουαρίου στην «Αφροδίτη με γούνα», μια παραγωγή βασισμένη σε μεγάλο ποσοστό σε ντόπιο καλλιτεχνικό δυναμικό

ΛΕΜΟΝΙΑ ΒΑΣΒΑΝΗ

Ένα έργο με πολλά επίπεδα, και με επίκεντρο τον έρωτα και τα παιχνίδια εξουσίας είναι η «Αφροδίτη με γούνα» που ανεβαίνει από την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου στη σκηνή του Θεάτρου Αριστοτέλειον (Εθν. Αμύνης 2 , Τηλέφωνο  2310 262 051) σε μια παραγωγή που στηρίζεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό σε δυναμικό της πόλης μας από την εταιρεία ΘΕΑ.ΜΑ. (Θέατρα Μακεδονίας).

«Η ιστορία είναι απλοϊκή: μετά από μια εξοντωτική μέρα γεμάτη οντισιόν για ένα έργο, ξαφνικά εμφανίζεται μια νέα ηθοποιός και ζητά ακρόαση. Αυτό είναι το κέλυφος. Η βάση είναι το κλασικό μυθιστόρημα «Η Αφροδίτη με Γούνες» του Λέοπολντ φον Ζάχερ Μαζόχ από το οποίο προέκυψε ο όρος Μαζοχισμός. Το έργο δεν έχει σχέση με τη βία. Μιλά για αξίες, ηθική και διαπροσωπικές σχέσεις. Θίγει κοινωνικά ζητήματα, αλλά και το πολιτικά ορθό. Και αν και εμπορικό – παίχθηκε στο Μπρόντγεϊ – έχει ποιότητα», σχολίασε ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Αθυρίδης. Πρόσθεσε πως επειδή είναι ένα έργο δύο χαρακτήρων έπρεπε να έχει ηθοποιούς με ειδικές προδιαγραφές. Και τους βρήκε στον Στράτο Τζώρτζογλου, «έναν ώριμο και έμπειρο ηθοποιό», όπως σχολίασε, και στην Vanessa Barre «μια ταλαντούχα νέα ηθοποιό, τραγουδίστρια και χορεύτρια που την γνωρίσαμε στο Alexander the Great».

Η τελευταία μάλιστα έχει κάνει και τη μετάφραση και τόνισε πως η διπλή προσέγγιση του έργου, από τη θέση της ηθοποιού και της μεταφράστριας, της έδωσε μια βαθύτερη ματιά στον χαρακτήρα που ερμηνεύει.

«Εν αρχή είναι ο έρωτας», τόνισε από την πλευρά του ο Στράτος Τζώρτζογλου και πρόσθεσε ότι «η θεά Αφροδίτη φέρνει ένα δώρο που κάθε άνθρωπος ψάχνει: τον έρωτα. Όμως ενώ οι άνθρωποι ζητούν το ίδιο πράγμα κατανοούν διαφορετικά ο ένας τον άλλο. Και παράλληλα αυτή η διαφορετικότητα μας κάνει να μην μπορούμε να επικοινωνήσουμε». Αναφερόμενος στο έργο είπε πως είναι «θηλυκό, αν και γραμμένο από άνδρα, τον David Ives». «Το λέω αυτό γιατί μιλά για επικοινωνία, τρυφερότητα μέσα από μια κωμωδία. Και χειρίζεται τον έρωτα με έναν περίτεχνο τρόπο. Σήμερα όλα έχουν γίνει λογική, χρήμα και εξουσία. Δεν έχουμε μάθει να ακούμε τον άλλο και να μην τον θεωρούμε δεδομένο», συμπλήρωσε.

Για τη σκηνική του ματιά μίλησε ο Αθανάσιος Κολαλάς λέγοντας πως επειδή το έργο διαδραματίζεται μέσα σε ένα έργο έφτιαξε στη σκηνή ένα στούντιο.

Να σημειώσουμε πως το έργο έχει μεταφερθεί και στον κινηματογράφο σε σκηνοθεσία Ρομάν Πολάνσκι.

Ημέρες - ώρες παραστάσεων:  Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο, 21:00. Εισιτήρια: 15 €(κανονικό), 12 €(φοιτητικό / ανέργων). Ειδικές τιμές για ομαδικά εισιτήρια. Προπώληση Ηλεκτρονικά στο ticketservices.gr και στο ταμείο του Θεάτρου Αριστοτέλειον.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βασιλακόπουλος: Δεν κινδυνεύει κανείς αυτήν την στιγμή που έκανε το εμβόλιο Astrazeneca
«Όποιος δεν εμφάνισε επιπλοκή τις πρώτες 30 ημέρες που ακολούθησαν την χορήγηση δεν έχει τον παραμικρό κίνδυνο σήμερα, ούτε πρόκειται να έχει κάποιον...
Βασιλακόπουλος: Δεν κινδυνεύει κανείς αυτήν την στιγμή που έκανε το εμβόλιο Astrazeneca
Παλαιστίνιοι εγκαταλείπουν την Ράφα μετά τη νέα εντολή εκκένωσης των Ισραηλινώ
Άνθρωποι που είχαν βρει καταφύγιο σε περιοχές στην νότια Ράφα καλούνται να κατευθυνθούν σε μια «διευρυμένη ανθρωπιστική περιοχή» από τον ισραηλινό...
Παλαιστίνιοι εγκαταλείπουν την Ράφα μετά τη νέα εντολή εκκένωσης των Ισραηλινώ
Eurovision: «Τίποτα και κανείς δεν μπορεί να με λυγίσει», λέει η τραγουδίστρια του Ισραήλ
«Απόψε μοιράζομαι τη φωνή μας και θα δώσω την καλύτερη ερμηνεία που μπορώ. Σας αγαπώ», αναφέρει σε μήνυμά της στα social media
Eurovision: «Τίποτα και κανείς δεν μπορεί να με λυγίσει», λέει η τραγουδίστρια του Ισραήλ