Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner
Θεσσαλονίκη: Εκπαιδευτικός πήγε, επί κορωνοϊού, στο σχολείο χωρίς αρνητικό τεστ
Καταδικάστηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο – «Ανέβηκε στην αίθουσα των καθηγητών και δεν έφευγε, ήμασταν υπεύθυνοι για 250 παιδιά» κατέθεσε...
Θεσσαλονίκη: Εκπαιδευτικός πήγε, επί κορωνοϊού, στο σχολείο χωρίς αρνητικό τεστ