Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Οι 10 άξονες και το νέο σάιτ για τον τουρισμό στη Θεσσαλονίκη!

Τις δράσεις του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε σήμερα η Βούλα Πατουλίδου...

Τις δράσεις του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης τα τελευταία δυο χρόνια, παρουσίασε σήμερα το μεσημέρι, στο πλαίσιο εκδήλωσης, η πρόεδρός του, κ. Βούλα Πατουλίδου, τονίζοντας ότι από εδώ και πέρα ο Οργανισμός, «δυναμώνει περισσότερο».

Όπως είπε η κ. Πατουλίδου  η Θεσσαλονίκη έχει πλεονεκτήματα ως προορισμός, καθώς μπορεί να καλύψει ποικίλες επιθυμίες και ανάγκες επισκεπτών, έχει όμως και μειονεκτήματα, όπως οι περιορισμένες αεροπορικές και ακτοπλοϊκές συνδέσεις και «οι μηδαμινές σιδηροδρομικές συνδέσεις».

Θα προσπαθήσει ωστόσο να πετύχει την προώθηση, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, του brand name “Thessaloniki- Many Stories One Heart”, το οποίο αποφασίστηκε έπειτα από έρευνα το 2012.

Οι άξονες δράσεων

Η κ. Πατουλίδου αναφέρθηκε αναλυτικά στους άξονες δράσεων του Οργανισμού:

  1. Προώθηση του brand name “Thessaloniki- Many Stories One Heart”
  2. Πρόγραμμα ηλεκτρονικής πληροφόρησης (portal, social media και ψηφιακές εφαρμογές),
  3. Πρόγραμμα εντύπων και άλλων υλικών πληροφόρησης (οδηγοί πόλης, USB sticks, χάρτες κ.ά)
  4. Πρόγραμμα επικοινωνίας στα ΜΜΕ (συνεντεύξεις, θεματικά άρθρα, press trips κ.ά)
  5. Δραστηριότητες θεματικού τουρισμού (θρησκευτικού, προσβάσιμου, συνεδριακού, γαστρονομικού, προσκυνηματικών διαδρομών, α΄παγκοσμίου πολέμου, κρουαζιέρας κ.λπ).
  6. Διοργάνωση και ενίσχυση πολιτισμικών και αθλητικών εκδηλώσεων
  7. Παρουσίαση του προορισμού σε διεθνή συνέδρια και εκθέσεις τουρισμού
  8. Ταξίδια εξοικείωσης σε tour operators, travel agents και διεθνή δίκτυα τουρισμού
  9. Πρόγραμμα δράσεων για την ενημέρωση και την ενεργή συμμετοχή των κατοίκων, των επαγγελματικών και των σπουδαστών της Θεσσαλονίκης στην προβολή του τουρισμού (Δίκτυο Πρεσβευτών)
  10. Σύμπραξη όλων των φορέων τουρισμού του νομού Θεσσαλονίκης για μια κοινή στρατηγική.  

Όπως ανέφερε η κ. Πατουλίδου έχει ολοκληρωθεί ο οδηγός πόλης ο οποίος διανέμεται δωρεάν ενώ το καλοκαίρι αναμένεται να είναι έτοιμος και ο χάρτης της πόλης, σε συνεργασία και με την ΠΚΜ.  

Σε σχέση με την κρουαζιέρα, η κ. Πατουλίδου έκανε λόγο για «μια ζόρικη συγκυρία», λόγω και της κατάστασης στην Τουρκία, προσθέτοντας ότι επιδίωξη είναι ο εξωραϊσμός του χώρου υποδοχής των τουριστών κρουαζιέρας. Σε σχέση με την πώληση του λιμανιού, είπε ότι «προβληματίζει», ωστόσο πρόσθεσε ότι «μια ερμαφρόδιτη κατάσταση είναι ότι χειρότερο».

Destination portal

Στο πόρταλ πληροφόρησης και προβολής του προορισμού Θεσσαλονίκη (thessaloniki.travel) το οποίο λειτουργεί με τη νέα του ολοκληρωμένη μορφή από το περασμένο Φθινόπωρο, τον τελευταίο μήνα οι μοναδικοί επισκέπτες έφτασαν τους 7.000 χωρίς κάποια διαφήμιση, τονίστηκε,  και σημειώθηκαν 30.000 προβολές της σελίδας το μήνα. Ο αριθμός των επισκέψεων διπλασιάστηκε συγκριτικά με το περασμένο δίμηνο και έχει αρχίσει να δείχνει τη δυναμική του. Μετά την Ελλάδα, 2η χώρα σε επισκεψιμότητα στο πόρταλ είναι οι ΗΠΑ και ακολουθούν Αγγλία, Κύπρος, Γερμανία και Σκόπια. Το περιεχόμενο είναι διαθέσιμο σε τρεις γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Ρωσικά), ενώ σύντομα θα προστεθεί και η Γερμανική γλώσσα. Παράλληλα, όπως τονίστηκε έχει υλοποιηθεί με τεχνολογία που επιτρέπει τη δημιουργία στο μέλλον και Mobile app. Σύντομα εξάλλου αναμένεται να ολοκληρωθεί και το σύστημα που θα καταγράφει τις εκδηλώσεις.

Το πόρταλ έχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό και παρέχει πληροφόρηση, μεταξύ άλλων για κοντινές αποδράσεις, για θεματικές διαδρομές και για την αεροπορική σύνδεση της πόλης.

Σχετικά με τον Οργανισμό

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι αστικός μη κερδοσκοπικός Οργανισμός που συστήθηκε το 2005 με στόχο την ενίσχυση της προβολής της τουριστικής ταυτότητας (branding) της Θεσσαλονίκης, την προώθηση του νομού Θεσσαλονίκης ως τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό και την σύμπραξη όλων των φορέων τουρισμού του νομού για μια κοινή στρατηγική.

Σε ότι αφορά το budget, η κ. Πατουλίδου, ερωτηθείσα σχετικά, είπε ότι με πολύ αγώνα φτάνει τις 300.000 το χρόνο, ενώ σημείωσε ότι δεν πληρώνουν όλοι τη συνδρομή τους στον Οργανισμό. Είπε ότι έχουν γίνει συζητήσεις και με το Δήμο ώστε κάποια μικροέσοδα να προκύπτουν και από την πώληση ειδών στο Info kiosk της Αριστοτέλους.

Τέλος, κληθείσα να τοποθετηθεί απέναντι στην κριτική που έχει ασκηθεί στον ΟΤΘ για τη δραστηριότητά του είπε ότι αυτά τα δυο χρόνια δεν είχε μιλήσει γιατί ήθελε να μιλήσει με αποτελέσματα. «Όποιος νομίζει ότι πρέπει να καταργηθεί, ας τον καταργήσουμε. Αλλά ας τον αφήσουμε λίγο να επιβιώσει γιατί στα δύσκολα όλοι πάλι εδώ έρχονται», είπε.

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kardiako
Κολπική μαρμαρυγή: Γιατί χτυπά μικρότερες ηλικίες - Οι κίνδυνοι για την καρδιά
Η συχνότητα εμφάνισης έχει αυξηθεί και για τους νεότερους, μαζί με τις αντίστοιχες δυσλειτουργίες που μπορεί να προκαλέσει
Κολπική μαρμαρυγή: Γιατί χτυπά μικρότερες ηλικίες - Οι κίνδυνοι για την καρδιά