Skip to main content
Menu

Χαλκιδική: Τέλος το φανάρι στη Νικήτη – Τι θα γίνει με Ποτίδαια

Χαλκιδική: Τέλος το φανάρι στη Νικήτη – Τι θα γίνει με Ποτίδαια
Τα οδικά έργα που θα γίνουν στη Χαλκιδική

Τέσσερις κυκλικοί κόμβοι θα καταργήσουν το φανάρι στη Νικήτη στη Χαλκιδική, με έργο ύψους 4 εκατ. και με στόχο να βελτιωθεί η κατάσταση. Στο θέμα αναφέρθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής Γιάννης Γιώργος, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου για τη Χαλκιδική,  που δόθηκε στο πλαίσιο της Philoxenia.

Ειδικότερα, σε σχέση με τα οδικά έργα ο αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής είπε ότι εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την συντήρηση και την αναβάθμιση του οδικού δικτύου. «Ελπίζουμε η Πρωτομαγιά να μας βρει με φως στους δρόμους, με καθαρές διαγραμμίσεις κλπ», είπε χαρακτηριστικά. Ανέφερε ακόμη ότι το Μάρτιο η Εγνατία Οδός έχει πει ότι θα δημοπρατήσει και το κομμάτι (τα υπόλοιπα 800-900 μέτρα) από το ξενοδοχείο Pomegranate μέχρι τη γέφυρα της Ποτίδαιας, όπως επίσης και το κομμάτι στο δρόμο Αγία Αναστασία-Γαλάτιστα. «Υπάρχουν τα χρήματα, οι μελέτες είναι ολοκληρωμένες και έτσι θα μπουν σε διαδικασία δημοπράτησης», τόνισε.

Επίσης είπε ότι στο φανάρι της Νικήτης θα δημοπρατηθεί το επόμενο χρονικό διάστημα ένα έργο 4 εκατ. με 4 κυκλικούς κόμβους, καταργώντας έτσι το φανάρι της Νικήτης και προσδοκώντας τη βελτίωση του ζητήματος. Οι κυκλικοί κόμβοι θα κατασκευαστούν στα εξής σημεία: Δύο από το Μασούτη μέχρι τα φανάρια, στα φανάρια και ένας στην είσοδο προς την Μεταμόρφωση.

Ένα ακόμη πρόβλημα που τέθηκε στη συνέντευξη είναι αυτό της λειψυδρίας, με τον κ. Τάσιο να τονίζει ότι το έργο υποδομής που πρέπει να γίνει στον Νομό είναι το Φράγμα Χαβρία (υπολογίζεται ότι έχει κόστος κοντά στα 200 εκατ.) καθώς «εφόσον γίνει, λύνει το πρόβλημα της Χαλκιδικής για τα επόμενα 30-40 χρόνια).

«Έχουμε δυο χρήσεις οι οποίες συγκρούονται. Τον τουρισμό και την αγροτική παραγωγή. Και οι δύο θέλουν νερό», τόνισε ο κ. Γιώργος.

Τέλος, σχετικά με τους βιολογικούς καθαρισμούς, ειπώθηκε από τον κ. Γ. Γιώργο, ότι η Χαλκιδική είναι πρώτη σε βιολογικούς καθαρισμούς, έχει πάνω από 27 σε σύνολο 43 στην ΠΚΜ και οι περισσότεροι από αυτούς λειτουργούν αξιοπρεπώς, αν και πολλοί είναι προβληματικοί, με μια τεχνολογία που έγινε το 1990. «Σαφέστατα χρειάζεται και βελτίωση και εκσυγχρονισμός», τόνισε, μεταξύ άλλων.

Μ. ΚΟΥΖΟΥΦΗ 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ