Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Αύξηση 44% σε μεθυσμένους οδηγούς στη Θεσσαλονίκη

Συνολικά τρία θανατηφόρα τροχαία τον Αύγουστο

Η Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης με κεντρικό στόχο την «Οδική Ασφάλεια» συγκροτεί συνεργεία τροχονομικών ελέγχων και πραγματοποιεί στοχευμένες αστυνομικές δράσεις, με σκοπό τη διευκόλυνση και προστασία πεζών και οδηγών, την τήρηση των Κανόνων Οδικής Ασφάλειας και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Συνολικά υπήρξαν τρία θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα με τρεις ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους, ενώ ξεχωρίζει το γεγονός πως στα συγκριτικά στοιχεία (σ.σ. σε σχέση με τον Αύγουστο του 2017) υπήρξε 44% αύξηση σε οδηγούς που οδηγούσαν μεθυσμένοι.

Στο πλαίσιο αυτό, κατά το μήνα Αύγουστο του 2018, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017:

Με αφορμή τα παραπάνω αριθμητικά στοιχεία κρίνουμε επιβεβλημένη την υπενθύμιση των βασικών κανόνων που πρέπει να διέπουν την οδική μας συμπεριφορά.

Οδηγώ με Ασφάλεια σημαίνει :

  • Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κ.Ο.Κ.
  • Δεν οδηγώ όταν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά.
  • Σέβομαι τα όρια ταχύτητας.
  • Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα.
  • Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη.
  • Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα.
  • Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς και στα άτομα με ειδικές ανάγκες.
  • Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.
  • Φορώ πάντοτε ζώνη ασφαλείας.
  • Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας.
  • Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος.
  • Πριν ξεκινήσω για ταξίδι ελέγχω το όχημα που θα οδηγήσω.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τέλος χρόνου για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη» - Μέχρι πότε γίνονται αιτήσεις
Με τη λήξη του προγράμματος, όλα τα νέα φωτοβολταϊκά οικιακών καταναλωτών, τα οποία καταθέτουν αίτηση σύνδεσης στον ΔΕΔΔΗΕ, θα υπάγονται στο...
Τέλος χρόνου για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη» - Μέχρι πότε γίνονται αιτήσεις
«Πόλεμος» του ντονέρ στην Ευρώπη: Αίτημα της Τουρκίας που προκαλεί αντιδράσεις
Μόνο μεγάλες πλάκες βοδινού και αρνίσιου κρέατος οριζόντια κομμένες σε κομματάκια πάχους 3 έως 5 χιλιοστών θα μπορούν να χαρακτηρίζονται ως ντονέρ αν...
«Πόλεμος» του ντονέρ στην Ευρώπη: Αίτημα της Τουρκίας που προκαλεί αντιδράσεις