Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Ο ΟΑΣΘ του μέλλοντος – Λεωφορεία με WiFi και «έξυπνη» κάρτα

Για το μέλλον του οργανισμού μίλησε ο Γιώργος Σκόδρας στο δημοτικό συμβούλιο

Της Μαρίας Κουζούφη 

Στα επόμενα βήματα αλλά και στο μέλλον του ΟΑΣΘ, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του Δ.Σ. του Οργανισμού κ. Γιώργος Σκόδρας από το βήμα της ειδικής συνεδρίασης που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στο δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης και αφορούσε αποκλειστικά το θέμα του ΟΑΣΘ (Διαβάστε ΕΔΩ τι αναφέρθηκε για αύξηση των λεωφορείων που κυκλοφορούν). 

Μεταξύ άλλων μίλησε για προκήρυξη ανοιχτών δημόσιων διαγωνισμών για τις πάσης φύσεως προμήθειες και υπηρεσίες που λαμβάνει ο ΟΑΣΘ, δημοπράτηση της μίσθωσης μεταχειρισμένων λεωφορείων, την προώθηση της σύμβασης με τα ΚΤΕΛ για το υπεραστικό μεταφορικό έργο (επιστροφή 60-70 λεωφορείων), δημοπράτηση επισκευών μεγάλης κλίμακας για 92 αρθρωτά λεωφορεία (στόχος η ανάκτηση 30 έως 50 οχημάτων τουλάχιστον) και αποσαφήνιση του μηχανισμού καταβολής και του ύψους δαπάνης για την κοινωνική πολιτική (φοιτητές, ΑΜΕΑ, πολύτεκνοι, άνεργοι, μαθητές κλπ).

Ο κ. Σκόδρας είπε ακόμη ότι ο Οργανισμός ενέκρινε ομόφωνα την προηγούμενη εβδομάδα οδικό χάρτη για το μετασχηματισμό του ΟΑΣΘ και μια σειρά βημάτων και ενεργειών. Στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι ο οργανισμός θα προχωρήσει στην εφαρμογή της έξυπνης κάρτας. Σε πρώτη φάση αυτή θα είναι πολλαπλών διαδρομών. Πρόκειται όπως είπε για ένα έργο το οποίο είναι έτοιμο ήδη από το 2017 αλλά «παρέμενε στα συρτάρια». Θέλουμε να βάλουμε Ιντερνετ μέσα στα λεωφορεία, πρόσθεσε ακόμη, ενώ μίλησε για νέα προϊόντα, όπως κάρτα 72 ωρών και εβδομαδιαία κάρτα, ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες.

Τα επόμενα βήματα αφορούν επίσης τη διεύρυνση των έξυπνων στάσεων (αυτήν τη στιγμή από τις 3.500 χιλιάδες στάσεις συνολικά μόνο οι 200 είναι έξυπνες στάσεις). Επισημάνθηκε ακόμη ότι η έξυπνη κάρτα αποτελεί το πρώτο βήμα για την εισαγωγή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ώστε να διευκολυνθούν οι πολίτες και ο οργανισμός να έχει καλύτερα έσοδα. Τελευταίο βήμα θα είναι η δημιουργία ολοκληρωμένου κέντρου διοίκησης διαχείρισης των δρομολογίων.

Ως προς το μέλλον του Οργανισμού, ο κ. Σκόδρας τόνισε ότι έχει ήδη αποσαφηνιστεί ότι ο ΟΑΣΘ προς το παρόν παραμένει κρατικός για να μπορέσει να αναταχθεί τόσο το μεταφορικό έργο όσο να αντιμετωπιστούν και οι νομικές περιπλοκές που επεσώρευσε η τελευταία διετία.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πόση βιταμίνη D χρειαζόμαστε και γιατί
Η βιταμίνη D  είναι μία από τις τέσσερις λιποδιαλυτές βιταμίνες στις οποίες έχουν αποδοθεί σημαντικές βιολογικές δράσεις
Πόση βιταμίνη D χρειαζόμαστε και γιατί