Skip to main content
Menu Αναζήτηση

Βίντεο μέσα από τις σήραγγες του Μετρό Θεσσαλονίκης

Πρέπει να ανατραπεί η «εικόνα μηδενισμού ενός μεγάλου έργου», είπε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό

Εικόνα από το πώς είναι αυτή τη στιγμή το εσωτερικό στις σήραγγες του Μετρό της Θεσσαλονίκης, έδωσε ο αντιπρόεδρος της Αττικό Μετρό, Ν. Ταχιάος, με τρία video τα οποία ανέβασε στο λογαριασμό του στο facebook, τονίζοντας ότι πρέπει να ανατραπεί η «εικόνα μηδενισμού ενός μεγάλου έργου», αν και τονίζει ότι «απέχουμε πολύ από την ώρα που θα μπορέσουν να ξεκινήσουν οι όποιες δοκιμές και ακόμη περισσότερο από τον Απρίλιο του 2023, οπότε και δεσμευτήκαμε να το παραδώσουμε οριστικά στην εταιρία που θα αναλάβει την λειτουργία του».

Αναλυτικά, στην ανάρτησή του ο κ. Ταχιάος αναφέρει:

Είναι απολύτως δικαιολογημένη η σύγχυση που υπάρχει για την πορεία του έργου του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Ακόμη κι αν απέχουμε πολύ από την ώρα που θα μπορέσουν να ξεκινήσουν οι όποιες δοκιμές και ακόμη περισσότερο από τον Απρίλιο του 2023, οπότε και δεσμευτήκαμε να το παραδώσουμε οριστικά στην εταιρία που θα αναλάβει την λειτουργία του και τους Θεσσαλονικείς, η εικόνα μηδενισμού ενός μεγάλου έργου πρέπει να ανατραπεί.

«Ανεβάζω» τρία βίντεο από περιπλάνηση στη μία από τις δύο σήραγγες του μετρό από το crossover του πανεπιστημίου μπροστά στην βιβλιοθήκη του Α.Π.Θ. μέχρι τον σταθμό «Ευκλείδης»

Η μετακίνηση στην άλλη σήραγγα ήταν αδύνατη, καθώς γινόταν σε πλήρη ανάπτυξη εργασίες σκυροδέτησης της σιδηροδρομικής επιδομής. Χρησιμοποιήθηκε το εργοταξιακό Unimog.

Δείτε τα video που ανέβασε ο κ. Ταχιάος:

Είναι απολύτως δικαιολογημένη η σύγχυση που υπάρχει για την πορεία του έργου του μετρό της Θεσσαλονίκης. Ακόμη κι αν απέχουμε πολύ από την ώρα που θα μπορέσουν να ξεκινήσουν οι όποιες δοκιμές και ακόμη περισσότερο από τον Απρίλιο του 2023, οπότε και δεσμευτήκαμε να το παραδώσουμε οριστικά στην εταιρία που θα αναλάβει την λειτουργία του και τους Θεσσαλονικείς, η εικόνα μηδενισμού ενός μεγάλου έργου πρέπει να ανατραπεί. "Ανεβάζω" τρία βίντεο από περιπλάνηση στη μία από τις δύο σήραγγες του μετρό από το crossover του πανεπιστημίου μπροστά στην βιβλιοθήκη του Α.Π.Θ. μέχρι τον σταθμό "Ευκλείδης". Η μετακίνηση στην άλλη σήραγγα ήταν αδύνατη, καθώς γινόταν σε πλήρη ανάπτυξη εργασίες σκυροδέτησης της σιδηροδρομικής επιδομής. Χρησιμοποιήθηκε το εργοταξιακό Unimog. Βίντεο 2 (σήραγγα).

Gepostet von Νίκος Ταχιάος am Freitag, 17. Januar 2020

 

Είναι απολύτως δικαιολογημένη η σύγχυση που υπάρχει για την πορεία του έργου του μετρό της Θεσσαλονίκης. Ακόμη κι αν απέχουμε πολύ από την ώρα που θα μπορέσουν να ξεκινήσουν οι όποιες δοκιμές και ακόμη περισσότερο από τον Απρίλιο του 2023, οπότε και δεσμευτήκαμε να το παραδώσουμε οριστικά στην εταιρία που θα αναλάβει την λειτουργία του και τους Θεσσαλονικείς, η εικόνα μηδενισμού ενός μεγάλου έργου πρέπει να ανατραπεί. "Ανεβάζω" τρία βίντεο από την περιπλάνηση στη μία από τις δύο σήραγγες του μετρό από το crossover του πανεπιστημίου μπροστά στην βιβλιοθήκη του Α.Π.Θ. μέχρι τον σταθμό "Ευκλείδης". Η μετακίνηση στην άλλη σήραγγα ήταν αδύνατη, καθώς γινόταν σε πλήρη ανάπτυξη εργασίες σκυροδέτησης της σιδηροδρομικής επιδομής. Χρησιμοποιήθηκε το εργοταξιακό Unimog. Βίντεο 3 (σταθμός Παπάφη).

Gepostet von Νίκος Ταχιάος am Freitag, 17. Januar 2020

 

Είναι απολύτως δικαιολογημένη η σύγχυση που υπάρχει για την πορεία του έργου του μετρό της Θεσσαλονίκης. Ακόμη κι αν απέχουμε πολύ από την ώρα που θα μπορέσουν να ξεκινήσουν οι όποιες δοκιμές και ακόμη περισσότερο από τον Απρίλιο του 2023, οπότε και δεσμευτήκαμε να το παραδώσουμε οριστικά στην εταιρία που θα αναλάβει την λειτουργία του και τους Θεσσαλονικείς, η εικόνα μηδενισμού ενός μεγάλου έργου πρέπει να ανατραπεί. "Ανεβάζω" τρία βίντεο από την περιπλάνηση στη μία από τις δύο σήραγγες του μετρό από το crossover του πανεπιστημίου μπροστά στην βιβλιοθήκη του Α.Π.Θ. μέχρι τον σταθμό "Ευκλείδης". Η μετακίνηση στην άλλη σήραγγα ήταν αδύνατη, καθώς γινόταν σε πλήρη ανάπτυξη εργασίες σκυροδέτησης της σιδηροδρομικής επιδομής. Χρησιμοποιήθηκε το εργοταξιακό Unimog. Βίντεο 1 (επίσταθμος - σήραγγα).

Gepostet von Νίκος Ταχιάος am Freitag, 17. Januar 2020

 

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ