Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Δήμος Θεσσαλονίκης: Βλάβη σε λεωφορείο εκτός του δήμου - Ευθύνες ΟΑΣΘ

Αιχμηρή απάντηση του Δήμου Θεσσαλονίκης

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης απαντώντας σχετικά με τη βλάβη σε λεωφορείο το οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία τις τελευταίες μέρες και είναι ένα από τα οχήματα που εξασφάλισε ο δήμος από τον αδελφοποιημένο Δήμο της Λειψίας.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου Θεσσαλονίκης τα λεωφορεία αποκτήθηκαν μετά από εκτεταμένο τεχνικό έλεγχο κλιμακίου του δήμου και του ΟΑΣΘ ενώ ξεκαθαρίζει ότι η καλή χρήση των λεωφορείων αποτελεί συμβατική υποχρέωση του ΟΑΣΘ. Μάλιστα αποκαλύπτει πως το χρησιδάνειο του Δήμου Θεσσαλονίκης προς τον ΟΑΣΘ προβλέπει ότι τα εν λόγω λεωφορεία θα πρέπει να κινούνται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Θεσσαλονίκης, κάτι που δεν συνέβη με το συγκεκριμένο λεωφορείο το οποίο παρουσίασε βλάβη τα ξημερώματα της Πέμπτης στην ευρύτερη περιοχή του Χορτιάτη, μη εκτελώντας συγκοινωνιακό έργο.

Τέλος κάνει λόγο για ανεύθυνες πληροφορίες και σχόλια από ανθρώπους που απαξίωσαν τον ΟΑΣΘ αδιαφορώντας συστηματικά για το συγκοινωνιακό πρόβλημα της πόλης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Δήμου Θεσσαλονίκης:

Η Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης αναγνωρίζοντας το σοβαρό πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης προχώρησε με δική της πρωτοβουλία στην προμήθεια 50 λεωφορείων από τον αδελφοποιημένο Δήμο της Λειψίας. Τα οχήματα είναι πολύ καλά συντηρημένα, εκτελούσαν μέχρι την αγορά τους συγκοινωνιακό έργο στη Γερμανία, είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro5+ και το κόστος απόκτησής τους ήταν εξαιρετικά χαμηλό, 11.000 ευρώ το καθένα.

Για την προμήθεια των συγκεκριμένων οχημάτων προηγήθηκε Προγραμματική Σύμβαση του Δήμου Θεσσαλονίκης με τον ΟΑΣΘ και ακολούθησε πλήρης και εκτεταμένος τεχνικός έλεγχος από μικτό κλιμάκιο του Δήμου και του ΟΑΣΘ που μετέβη στη Λειψία, όπου και πιστοποίησε την καταλληλότητα των προδιαγραφών των οχημάτων.

Τα πρώτα 4 από τα 50 λεωφορεία βρίσκονταν επί 2,5 μήνες στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, όπου και υπήρχε η υποχρέωση συντήρησης και τεχνικού ελέγχου, όπως άλλωστε προβλέπουν οι σχετικές συμβάσεις. Ακολούθησε η ταξινόμηση των οχημάτων και, πριν αυτά τεθούν σε κυκλοφορία, πέρασαν από ΚΤΕΟ. Η καλή χρήση των οχημάτων είναι συμβατική υποχρέωση του ΟΑΣΘ.

Το χρησιδάνειο του Δήμου Θεσσαλονίκης προς τον ΟΑΣΘ προβλέπει την κίνησή των οχημάτων εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Θεσσαλονίκης και αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση της αστικής συγκοινωνίας.

Το όχημα που παρουσίασε βλάβη αδικαιολόγητα βρέθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης 5 Νοεμβρίου στην ευρύτερη περιοχή του Χορτιάτη μη εκτελώντας συγκοινωνιακό έργο. Τις τελευταίες ώρες διοχετεύονται ανεύθυνες πληροφορίες και σχόλια, που έχουν καθαρά μικροπολιτικό και επικοινωνιακό χαρακτήρα, από ανθρώπους που απαξίωσαν τον ΟΑΣΘ, αδιαφορώντας συστηματικά για το πρόβλημα. Το μείζον ζήτημα στη Θεσσαλονίκη είναι να λυθεί το συγκοινωνιακό πρόβλημα της πόλης και να ενισχυθούν οι προσπάθειες που γίνονται το τελευταίο διάστημα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνίες, ανησυχεί για τις όποιες αβελτηρίες και καθυστερήσεις και θα προβεί σε οποιεσδήποτε ενέργειες απαιτηθούν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί