Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

«Θεσσαλονίκη Μαζί»: Κριτική στη διοίκηση του δήμου για τα λεωφορεία από τη Λειψία

Κάνει λόγο για μια, "επιεικώς, ατυχέστατη επιλογή που έγινε πρόχειρα, χωρίς καμία έρευνα"

Για μια, «επιεικώς, ατυχέστατη επιλογή που έγινε πρόχειρα, χωρίς καμία έρευνα και χωρίς καμία συνεννόηση με τους αρμόδιους», κάνει λόγο η δημοτική παράταξη «Θεσσαλονίκη Μαζί» σε ανακοίνωσή της αναφορικά με τα λεωφορεία από τη Λειψία που αγόρασε ο δήμος Θεσσαλονίκης.

«Ο κύριος Ζέρβας, πέταξε στην κυριολεξία χρήματα των δημοτών μας τα οποία προέρχονται από τα ανταποδοτικά τέλη και προορίζονται υποχρεωτικά μόνο για την καθαριότητα, τον ηλεκτροφωτισμό και το πράσινο του δήμου Θεσσαλονίκης, για να αγοράσει 50 ακατάλληλα παλιά, προς απόσυρση οχήματα, τα οποία  δεν είναι σε θέση ούτε να συντηρηθούν για να δοθούν σε κυκλοφορία. Τελικά τα φθηνά λεωφορεία που θα έδιναν λύση στο πρόβλημα μετακίνησης των δημοτών μας, αποδείχτηκαν φαρμάκι , πανάκριβα σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρουν», υποστηρίζει η παράταξη.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Μπορεί η διοίκηση του κυρίου Ζέρβα να αποφεύγει να απαντήσει στις επίμονες ερωτήσεις μας σχετικά με τα λεωφορεία που αγόρασε – υποτίθεται – για να βελτιωθεί η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης μας, μπορεί να κάνει ότι δεν ακούει ή να παραθέτει ψέματα στη σειρά όταν δεν μπορεί να κάνει αλλιώς, αλλά η πραγματικότητα και η διοίκηση του ΟΑΣΘ τη διαψεύδουν.

Μόνο ένας μικρός αριθμός των λεωφορείων, μόλις 10 αντί για 25 όπως ψευδώς  διαβεβαίωνε στο  τελευταίο ΔΣ η διοίκηση, βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε λειτουργία και στη διάθεση των Θεσσαλονικέων και αυτά αγκομαχώντας, όπως αποδεικνύεται.

Δεκατρία από αυτά δεν έχουν καν παραληφθεί, ενώ τα υπόλοιπα παραμένουν και περιμένουν υπομονετικά στα αμαξοστάσια για τις απαραίτητες παρεμβάσεις, ώστε να γίνουν κατάλληλα προς χρήση.

Τα συνεργεία του ΟΑΣΘ δεν είναι εξοικειωμένα με τέτοιου είδους οχήματα και αντιμετωπίζουν δυσκολίες για τη συντήρηση τους, ούτε όμως και ιδιώτες υπάρχουν για να αναλάβουν αυτή τη δουλειά και τα ανταλλακτικά είναι δυσεύρετα, αφού πρόκειται  για παλιά, δωδεκαετίας οχήματα.

Και βέβαια υπάρχει το γνωστό πρόβλημα υπερθέρμανσης, με δυο γνωστά περιστατικά μέχρι τώρα, πριν κλείσει καν χρόνος που βρίσκονται στην κυκλοφορία.

Φυσικά ποτέ δεν δόθηκαν απαντήσεις για τα τεράστια ποσά που ξοδεύτηκαν για τη μεταφορά, την αποθήκευσης και τη φύλαξη των λεωφορείων στη Γερμανία και στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ.

Πλέον όλα και όλοι μαρτυρούν ότι πρόκειται για μια ,επιεικώς, ατυχέστατη επιλογή που έγινε πρόχειρα, χωρίς καμία έρευνα και χωρίς καμία συνεννόηση με τους αρμόδιους.

Ο κύριος Ζέρβας, πέταξε στην κυριολεξία χρήματα των δημοτών μας τα οποία προέρχονται από τα ανταποδοτικά τέλη και προορίζονται υποχρεωτικά μόνο για την καθαριότητα, τον ηλεκτροφωτισμό και το πράσινο του δήμου Θεσσαλονίκης, για να αγοράσει 50 ακατάλληλα παλιά, προς απόσυρση οχήματα, τα οποία  δεν είναι σε θέση ούτε να συντηρηθούν για να δοθούν σε κυκλοφορία.

Τελικά τα φθηνά λεωφορεία που θα έδιναν λύση στο πρόβλημα μετακίνησης των δημοτών μας, αποδείχτηκαν φαρμάκι , πανάκριβα σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

Ο κύριος Ζέρβας είναι υπόλογος και πρέπει να λογοδοτήσει στους συμπολίτες μας.

Όσο και να προσπαθεί να το αποφύγει, δεν θα του το επιτρέψουμε.

Θέλει δεν θέλει θα αναλάβει τις βαρύτατες ευθύνες του.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ