Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ταχιάος: Ορατή η δυνατότητα παράδοσης του Μετρό Θεσσαλονίκης το 2023

Αυτήν την στιγμή δεν βλέπω ότι υπάρχει ολίσθηση πέρα από αυτόν τον χρονικό ορίζοντα, σημείωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

Έχουμε ορατή τη δυνατότητα να παραδώσουμε το σύνολο του έργου, το 2023 όπως είναι ο διακηρυγμένος στόχος της κυβέρνησης, επεσήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, για το Μετρό της Θεσσαλονίκης, μιλώντας σήμερα στο Prodexpo North, το διαδικτυακό συνέδριο για την ακίνητη περιουσία στη Βόρεια Ελλάδα.

«Ναι , μπορούμε πλέον να πούμε ότι έχουμε μπει στην τελική ευθεία. Προφανώς και ο κορωνοϊός δημιούργησε προβλήματα […] έχουν δημιουργηθεί κάποιες καθυστερήσεις, αλλά καμία από αυτές δεν αφορά την κρίσιμη διαδρομή του έργου», όπως τόνισε.

Είπε ακόμη ότι οι εργασίες πολιτικού μηχανικού έχουν ολοκληρωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και το έργο που έχουμε μπροστά μας είναι κατά βάση ηλεκτρομηχανολογικό. 

Παραμένει όπως είπε πάντα η εκκρεμότητα του σταθμού Βενιζέλου. "Νομίζω ότι ακόμη έχουμε μπροστά μας ορατή τη δυνατότητα να παραδώσουμε στο σύνολό του το έργο το 2023, όπως είναι ο διακηρυγμένος στόχος δια στόματος και του πρωθυπουργού και του υπουργού υποδομών", όπως είπε. "Αυτήν την στιγμή δεν βλέπω ότι υπάρχει ολίσθηση πέρα από αυτόν τον χρονικό ορίζοντα. Δηλαδή μέσα στο 2023 πιστεύω ότι θα έχουμε ένα λειτουργικό μετρό στην πόλη. Αυτή είναι η προσπάθεια στην οποία αυτήν την στιγμή κατατείνουν όλες οι λειτουργίες της Αττικό Μετρό", υπογράμμισε.

Είπε εξάλλου ότι από την στιγμή που θα έχουμε απόφαση για το σταθμό Βενιζέλου, δεν θα είναι τόσο μεγάλος ο χρόνος για τα έργα. «Είναι πάρα πολύ ρεαλιστικό ότι μέσα σε ένα χρόνο και κάτι εφόσον έχουμε τελειώσει την απόσπαση και την ανασκαφή να μπορέσουμε να έχουμε την κατασκευή της αποβάθρας, αρά και ένα μετρό που θα είναι λειτουργικό πριν μπει σε εμπορική λειτουργία και να τρέχουν οι δοκιμές του.

Το μετρό Θεσσαλονίκης είχε γενέθλια πριν λίγες μέρες, έκλεισε 15 χρόνια εργοταξίων στην πόλη, όπως είπε εξάλλου ο κ. Ταχιάος, σημειώνοντας ότι η πόλη έχει υποφέρει από τα εργοτάξια. «Όντως το έργο έχει περάσει περιπέτειες που δεν είναι οι αναμενόμενες για ένα έργο με διασφαλισμένη χρηματοδότηση», όπως τόνισε.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί