Νωρίτερα, ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, και βουλευτής Θεσσαλονίκης, Σταύρος Καλαφάτης, είχε ζητήσει να αποσυρθεί το Ρυθμιστικό, προκειμένου να αντικατασταθεί από ένα σχέδιο το οποίο να είναι σύμφωνο προς τις σημερινές αναπτυξιακές ανάγκες της Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Καλαφάτης, ο οποίος από το Σεπτέμβριο θα είναι και στο δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης ως επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, έκανε λόγο για κίνδυνο, να νομοθετηθεί μια τροχοπέδη για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης. «Η προοπτική ψήφισης ενός Ρυθμιστικού Σχεδίου απαρχαιωμένου, ξεπερασμένου από την πρόσφατη πολεοδομική και χωροταξική μεταρρύθμιση, γεμάτου ασάφειες και διατάξεις προβληματικές για την υφιστάμενη επιχειρηματική δραστηριότητα στη Θεσσαλονίκη, δεν συνιστά πρόοδο, αλλά πισωγύρισμα», ανέφερε ο κ. Καλαφάτης. Ακόμη, υπενθύμισε τις ενστάσεις που είχε διατυπώσει ήδη από τις 3 Ιουνίου 2014 στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, ενώ επέμενε στην ανάγκη, να υπάρξει νέο σύγχρονο Ρυθμιστικό Σχέδιο για τη Θεσσαλονίκη πριν το τέλος του 2014 και αμέσως μετά την ολοκλήρωση του Περιφερειακού Χωροταξικού Σχεδιασμού.