Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο 15χρονες - Μετά από κατανάλωση αλκοόλ

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Συνελήφθη από την αστυνομία μια 21χρονη που εργάζεται σε κατάστημα ψιλικών

Χειροπέδες σε μια 21χρονη που εργάζεται σε κατάστημα ψιλικών πέρασε η αστυνομία της Θεσσαλονίκης, καθώς πούλησε ποσότητα αλκοόλ σε τρεις ανήλικες. Μάλιστα, μετά την κατανάλωση του ποτού, οι δύο από τις ανήλικες (15 ετών) χρειάστηκε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, για νοσηλεία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την αστυνομία, συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών, 21χρονη ημεδαπή, διότι ως εργαζόμενη σε κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Νεάπολης, προέβη σε πώληση αλκοολούχου ποτού σε τρεις ανήλικες, οι δύο εκ των οποίων νοσηλεύονται σε νοσοκομείο της πόλης.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ