Στον εισαγγελέα οδηγείται σήμερα η 29χρονη που κατηγορείται για την αιματηρή επίθεση σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της, στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης.
Η 29χρονη, υπήκοος Ρουμανίας, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου για απόπειρα ανθρωποκτονίας, ενδοοικογενειακή βία και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων. Σύμφωνα με την Αστυνομία, το επεισόδιο εκτυλίχθηκε χθες, γύρω στις 10 το πρωί, σε διαμέρισμα ημιωρόφου, όταν, ύστερα από καβγά, η γυναίκα φέρεται να επιτέθηκε στον 24χρονο, χρησιμοποιώντας δύο μαχαίρια.
Από την επίθεση, ο 24χρονος (ημεδαπός) υπέστη τραύματα στον πνεύμονα, στην κάτω κοιλιακή χώρα και στο χέρι. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τον μετέφερε στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου υποβλήθηκε σε επέμβαση για την αντιμετώπιση των τραυμάτων του και παραμένει σε νοσηλεία. Τα δύο μαχαίρια που φέρεται να χρησιμοποιήθηκαν στην επίθεση κατασχέθηκαν, ενώ έχει παραγγελθεί η διενέργεια ιατροδικαστικής εξέτασης.
- Μεγάλη πανελλαδική απεργία σήμερα – Οι τρεις συγκεντρώσεις στη Θεσσαλονίκη
- Στη Χαλκιδική «κοιτάζει» η Ευρώπη: Πότε ξεκινά η κρίσιμη παραγωγή χρυσού - χαλκού στις Σκουριές
- Μπέη Χαμάμ: Ανοίγουν τα Λουτρά Παράδεισος στη Θεσσαλονίκη – Με 582 χρόνια ιστορίας
- Καιρός στη Θεσσαλονίκη: Ποιες ώρες θα έχουμε βροχές και σποραδικές καταιγίδες
