Μία ακόμη υπόθεση ληστείας με θύμα ηλικιωμένο και "χτύπημα" μέσα σε πολυκατοικία καταγράφηκε στη Θεσσαλονίκη. Αυτή τη φορά, μια 51χρονη γυναίκα συνελήφθη στην Τούμπα, καθώς κατηγορείται ότι επιτέθηκε σε 93χρονο άνδρα, από τον οποίο αφαίρεσε χρήματα και τραπεζική κάρτα.
Το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου (27 Ιουνίου 2026) στην περιοχή της Τούμπας.
Σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, η 51χρονη εκμεταλλεύτηκε τη στιγμή που ο 93χρονος εισερχόταν στην πολυκατοικία όπου διαμένει και μπήκε μαζί του στο κτίριο.
Μόλις βρέθηκαν στο εσωτερικό της πολυκατοικίας, η γυναίκα άσκησε σωματική βία στον ηλικιωμένο, καταφέρνοντας να του αφαιρέσει 260 ευρώ, καθώς και μία τραπεζική κάρτα.
Αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης κινητοποιήθηκαν άμεσα και εντόπισαν τη 51χρονη, προχωρώντας στη σύλληψή της για ληστεία.
Η υπόθεση ακολουθεί πλέον τον δρόμο της Δικαιοσύνης.
Παρόμοια μεθοδολογία με άλλη υπόθεση στο κέντρο
Η νέα ληστεία παρουσιάζει ομοιότητες ως προς τον τρόπο δράσης με άλλη υπόθεση που είχε προκαλέσει έντονη ανησυχία πριν από λίγες εβδομάδες στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για την υπόθεση του 26χρονου, ο οποίος συνελήφθη καθώς κατηγορείται ότι διέπραξε τέσσερις ληστείες σε βάρος ηλικιωμένων γυναικών μέσα σε πολυκατοικίες στο κέντρο της πόλης.
